Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Dere som følger med på fotball-sendingene, kanskje dere kan hjelpe meg med dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=265433&hl= Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kanskje en EM bombe. Men rettferdig? Neppe. Det handler faktisk om hvem som er best og fortjener denne tittelen, ikke hva den størrste overraskelsen er. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Genialt av Hellas. Når jeg ser tilbake så synes jeg at de faktisk har fortjent å komme til finalen. Jeg synes ikke det er tilfeldigheter som har gjort at de har kommet så langt. De er eksperter på å styre kamper inn i sitt spor for så å ta det derifra. Jeg ønsker de all lykke i finalen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ser at mange her misliker spillestilen til Hellas, at de spiller utrolig defensivt. Vel...hva har Tsjekkia gjort i de to siste kampene? Mot Danmark lå de i forsvar hele kampen, med unntak av et kvarter...det kvarteret de scora 3 mål. Selv om det var flotte mål, så kom de alle pga stygge feil av det danske forsvaret. De hadde noen sjanser i kveldens kamp, men de lå for mye bakpå synes jeg. Og når de ikke klarer å omsette de sjansene de har, i mål, så er det greit at de taper. De er bare enda en "favoritt" som ryker ut. Selv om jeg i dag håpet på Tsjekkia i finalen, synes jeg det er moro at Hellas faktisk klarte det absolutt ingen andre trodde på. Hvem tør å tippe på vinnern av finalen? :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tipper faktisk at Hellas drar det hele i land hvis de ikke har en veldig dårlig dag. Vi så i åpningskampen (snedig at åpningskampen og finalen er lik forresten) hvordan de totalt avkledde portugiserne og det blir spennende å se om de klarer det igjen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Trur nok portugal vinner finalen. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Trur nok portugal vinner finalen. Det sa de fleste om åpningskampen også, og resten av kampene Hellas har spillt også forøvrig.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bortsett fra den mot Russland som de tapte. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg har tenkt en del i dag. Har kommet frem til det at man ikke trenger å vinne finalen i et EM for å være Europas beste lag. På samme måte er ikke det laget som vinner finalen nødvendigvis Europas beste lag. Når man spiller i et EM, vil man da helst vinne pokal og penger, eller vil man vinne fotballelskernes hjerter? En prioriteringssak, helt klart, og i mange tilfeller lykkes lagene i begge tilfeller, og får i både pose og sekk. Vinner imidlertid Hellas dette mesterskapet kommer de definitivt til å bli husket for det - men ikke nødvendigvis for noe positivt. Når jeg våknet i morges ble jeg nødt til å innse at dette EM'et er over. I fotballhjertet mitt er EM over for i år, og Tsjekkia vant 3-2 i en forrykende finale mot Nederland, med utsøkt angrepsfotball fra begge lag fra start til mål, og med masse dramatikk underveis. England, Sverige og til dels også Portugal gjorde det også bra i EM (selv om sistnevnte stadig har en del usportslige tendenser, samt noen primadonnaer å slite med) mens Italia, Tyskland og Hellas er lag jeg fort glemmer. Jeg lærte noe i dag. Mesterskapene slutter ikke nødvendigvis siste dag med et lag som holder en pokal over hodet. Fotballen har så mye mer i seg enn det, fotball skal spilles med fantasi, og den kan derfor også oppleves med fantasi. Endret 2. juli 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har tenkt en del i dag. Har kommet frem til det at man ikke trenger å vinne finalen i et EM for å være Europas beste lag. På samme måte er ikke det laget som vinner finalen nødvendigvis Europas beste lag. No offense, men måtte du tenke for å finne ut dette? Hellas f.eks. er langt fra Europas beste/nest beste lag... Lenke til kommentar
TJ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har tenkt en del i dag. Har kommet frem til det at man ikke trenger å vinne finalen i et EM for å være Europas beste lag. På samme måte er ikke det laget som vinner finalen nødvendigvis Europas beste lag. No offense, men måtte du tenke for å finne ut dette? Hellas f.eks. er langt fra Europas beste/nest beste lag... Hvorfor er ikke Hellas Europas beste/nest beste lag? Det kreves mer enn flaks for å vinne over både Portugal, Frankrike og ikke minst Tsjekkia. Hellas er et knallgodt lag, spesielt defensivt og på kontringer. Å ikke slippe inn mål mot et lag som Tsjekkia, må sies å være en stor prestasjon! Å spille fotball dreier seg ikke bare om å skape sjanser, det dreier seg om å utnytte sjansene også. For hva hjelper det vel å skape 15 målsjanser uten å score et eneste mål? På dette punktet har Hellas vært EM's beste. De få sjansene de får i løpet av en kamp resulterer vanligvis i mål. Begge lag har det som skal til for å vinne, kanskje helst storfavoritt Portugal, men Hellas kan overraske oss igjen. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er 100% enig med TJ her. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvorfor er ikke Hellas Europas beste/nest beste lag? Fordi Fotballen har så mye mer i seg enn det, fotball skal spilles med fantasi, og den kan derfor også oppleves med fantasi. Det er en smakssak. Var det jeg TRODDE jeg klarte å få med i innlegget mitt. Skjer det noe i finalen, forresten? Gadd ikke se på, jeg. Setter en tier på at det er 0-0. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvorfor er ikke Hellas Europas beste/nest beste lag? Fordi Fotballen har så mye mer i seg enn det, fotball skal spilles med fantasi, og den kan derfor også oppleves med fantasi. Det er en smakssak. Var det jeg TRODDE jeg klarte å få med i innlegget mitt. Skjer det noe i finalen, forresten? Gadd ikke se på, jeg. Setter en tier på at det er 0-0. 1-0 til Hellas! :!: Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 JAAAAAA! Hellas Faen så bra! Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 For en skam!! nei og nei! Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå