Pantera Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Oj, her var det mye pisspreik!!Italia vinner EM. Fordi: Nr.1 Totti.....Han er verdens beste fotballspiller. Han scoret på tre frispark på to kamper på en uke mot milan i fjor. Han er verdens desidert beste!! Feil! Verdens beste spiller for øyeblikket er uten tvil Zinedine Zidane. Og når Henry kommer i gang, blir Frankrike vinnere. Tror de slår Italia i finalen. England, Spania, Portugal kommer til å kjempe om de neste plassene. mvh Pantera Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Litt spent på hva som skjer med Hellas fremover nå jeg, tror du de klarer seg til sluttspillet? De kan jo ha fått tett med selvtillitt etter 2-0 over storlaget Portugal. Håper forøvrig ikke Beckham blir hengt ut etter straffen i dag, det har skjedd tidligere og jeg vil nødig se det skje igjen. Sorry, Hellas. Hellas spilte ikke bra, det er bare tull, helt misforstått. De som så kampen KAN ikke være uenige med meg når jeg sier at Hellas spilte kjedelig, trått og ensformig. Minner meg om Latvia i '99. Beklager, Hellas-fans, men Hellas er et latterlig dårlig lag. Angående Beckham-greiene er jeg enig. Glad han ikke fikk skylden for noe, da. Altså, han ble ikke syndebukken. Det prøvde Dagbladet å prakke på ham, men ingen andre. Det var laget som kollapset - ikke Beckham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ser frem til Italia - Danmark i dag, men den kommer til å ligne mye på Frankrike - England; to lag som besitter ballen mye, men går frem på helt forskjellige måter når det kommer til det offensive. England - Danmark/Frankrike - Italia derimot; sånt blir det kamper av. Men det kan vi vel ikke håpe å få før senere i sluttspillet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror italiensk briljanse tar ut danske idioter med god margin. Vel, når det er snakk om Danmark og Sverige må ingen tro at ejg er objektiv. Da forholder jeg meg til min egen mening, og hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg amputert lillefingeren for å få begge lagene så fort som mulig ut av EM. Ut! UT! Jeg gråt da Danmark og Sverige røk ut av sluttspillet. Jeg gråt, folkens - av glede. Har ikke vært så glad siden Reka scoret på straffe i 1998 mot Brasil. Danmark/Sverige = Dead meat! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Angående Beckham-greiene er jeg enig. Glad han ikke fikk skylden for noe, da. Altså, han ble ikke syndebukken. Det prøvde Dagbladet å prakke på ham, men ingen andre. Det var laget som kollapset - ikke Beckham. Beckham burde absolutt satt den straffen og avgjort kampen, men på en annen side var han jo særs delaktig i 1-0 målet.. Uansett, England rotet det til for seg selv. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hmm...The sun har da gitt Beckham litt plass, men det var vell ingen bombe. Endret 14. juni 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hellas spilte ikke bra, det er bare tull, helt misforstått. De som så kampen KAN ikke være uenige med meg når jeg sier at Hellas spilte kjedelig, trått og ensformig. greit nok. det var ikke tidenes mest underholdende kamp. Men, det betyr ikke at de spilte dårlig, fordi det gjorde de ikke. De spilte faktisk meget bra! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Meget fargerik start av Danmark! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva med Tottis frispark? Hva sa jeg om frisparkene hans? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Beklager, Hellas-fans, men Hellas er et latterlig dårlig lag. Vel, de er bedre enn Portugal og det er jo i og for seg imponerende. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hva med Tottis frispark? Hva sa jeg om frisparkene hans? Tenk at han ikke scora der han sug oksejur Endret 14. juni 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Totti er verdens beste fotballspiller. Boom punktum basta finale. Ok? Ok Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva med Tottis frispark? Hva sa jeg om frisparkene hans? Tenk at han ikke scora der han sug oksejur Heh, Totti er verdens beste fotballspiller. Ok? Ok. Jeg følger kampen med argusøyne Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 er det nå jeg skal le av deg Jeg_ruler? Danmark spiller ut Italia. Får håpe det holder ut 2. omgang og, så Danmark vinner Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For en utrolig daff start det har vært på dette EM-sluttspillet. Er småskuffet egentlig. Vi får håpe det tar seg opp etter hvert. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 For en utrolig daff start det har vært på dette EM-sluttspillet. Er småskuffet egentlig. Vi får håpe det tar seg opp etter hvert. Håper du ikke mente Danmark-Italia. Det var jo trøkk hele veien igjennom. Fra Danmark sin side da Satt nesten å bet negler mot slutten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 kjempekamp. synd Danmark ikke fikk noen mål inn Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Danmark spilte en veldi bra kamp, spilte opp mot sitt beste. Mens Italia sleit med å få midtbanen til å fungere. Men det er ganske typisk Italia å slite litt i bynnelsen av mesterskap. Håper Bulgaria knuser Zlatan & co i kveld Lenke til kommentar
O D D Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 OJOJ! Vårt eget topic! Håper Danmark får smekk på pungen fra Italia i morra. Ønsker Danmark ALT vondt, absolutt alt. Samme med svenskene, kan ikke fordra Zlatan eller Henke. Ønsker Danmark og Sverige alt vondt - ABSOLUTT ALT! Ønsker forøvrig at England og Italia skal nå langt, og at de to ovennevnte ryker ut så fort som mulig. Takk. Toppscorer tips: Har veddet med en kamerat i klassen. Får vel stå på mitt: Del Piero. Må legge til mer og mer, ettersom jeg kommer på noe jeg skal si: Tror at England når lenger enn man kan tro. De sier i alle år: "I år kan vi vinne". Jeg har ikke trodd det før, men etter kampen i dag kan man begynne å lure. England spilte kynisk og klokt, og kan virkelig overraske - tror jeg. Hater Sverige og heier på Danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå