Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden

dimiles

Anbefalte innlegg

Ronaldo en gud?  :no:  (For guds skyld ikke Christiano vel.)

Du snakker om en arogant spiller som er så hoven at han ser på motspillerene med vemmelse. Du snakker om en spiller som faller bare du ser på han.

Ronaldo har spilt bra, og du vet det... Alle fotballspillere hjelper til for å få frispark. Noen mer enn andre. Sammenlign filmeren Ronaldo med Inzaghi du, og kom tilbake da... :thumbup:

Han har scoret mer enn ett mål... Og som sagt, alle som har muligheten krever frispark. Det er bare det at Ronaldo er litt mer involvert i slike situasjoner enn andre.

Fansen har jo ingenting med laget å gjøre. "Alle" fans piper, spesielt under straffer, og de pep spesielt mye når England tok straffene sine fordi de gjerne vil komme videre. Dessuten valgte Nuno Gomes den siden å ta straffene fra fordi det var flest Portugal-fans der...

Der er den typiske "Det vi har gjort er ikke så ille for noen har gjort noe som er omtrent like ille".

Beklager da, han har scoret to mål da. (Hvor det ene ikke telte uansett etter som de tapte 2 - 1)

Poenget er at denne personen er en skam med sin oppførsel og måte å være på. Så kommer den forbanna filmingen på toppen og du som prøver å bortforklare det med at en eller annen person har gjort noe verre. Det gjør meg sinna.

Det jeg sa om fansen hadde ikke noe med Ronaldo å gjøre. Uansett hva du sier er det de bedriver usportslig til de grenser. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JESS! Hadet bra, forbanna igorantarrogante Van Nistelroy!

Herregud som jeg hater han.

Hm, tenkte det samme om halve første-elleveren til Portugal. Men det få så være, trur ikke DET får nederlendera tilbake.

Da ble det ikke drømmereprisa allikevel. :cry:

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Fyfaen!

For et skandale VM. Hellas fortjente ikke det. Tsjekkia som har prestert så fin og flott fotball gjennom hele mesterskapet bukker under for en festning av solbrennte grekere. Så deffensivt de spilte gjennom hele kampen belønnes må mål! Ikke fair. :no:

Lenke til kommentar

:dontgetit:

Nå skal jeg legge meg, og våkne i morga til sannheten om at Tsjekkia vant. Våkne til sannheten om at fotballen vant. Våkne til sannheten om at man må spille angrepsfotball for å vinne kamper. Våkne til sannheten om at fotballen fortsatt lever.

Hvis jeg våkner i morga, og Hellas faktisk er i finalen i EM med den fotballen de presterer her, ja da er fotballen virkelig død.

God natt.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg legge meg, og våkne i morga til sannheten om at Tsjekkia vant. Våkne til sannheten om at fotballen vant. Våkne til sannheten om at man må spille angrepsfotball for å vinne kamper. Våkne til sannheten om at fotballen fortsatt lever.

Hvis jeg våkner i morga, og Hellas faktisk er i finalen i EM med den fotballen de presterer her, ja da er fotballen virkelig død.

God natt.

Godt sagt.

Uansett hvem som vinner finalen er fotballen død!

Begge lagene har vaklet seg videre.

God natt!

Lenke til kommentar

YEHEY! Go Hellas! :w00t: :w00t:

Fyfaen!

For et skandale VM. Hellas fortjente ikke det. Tsjekkia som har prestert så fin og flott fotball gjennom hele mesterskapet bukker under for en festning av solbrennte grekere. Så deffensivt de spilte gjennom hele kampen belønnes må mål! Ikke fair :no:

Hellas spilte taktisk fotball, i motsetning til Tsjekkia. De brukte noe slikt som et overraskelsesmoment, og etter alt de har gjort i EM synes jeg absolutt at de fortjener å gå videre.

Og det er forresten EM, ikke VM.

Endret av Purify
Lenke til kommentar

så enig JayHeM.

Det er så tragisk at jeg tror jeg skal gråte.

Lurer på om Hellas har fått med seg at dette er en publikumssport.

Når man har 2 målsjangser i ordinær tid og vinner kampen er det noe fryktelig galt.

Er det noe bronsefinale? håper virkelig det. Det er jo der den virkelige finalen ville vært spilt iallefall..

Lenke til kommentar
YEHEY! Go Hellas! :w00t: :w00t:

Fyfaen!

For et skandale VM. Hellas fortjente ikke det. Tsjekkia som har prestert så fin og flott fotball gjennom hele mesterskapet bukker under for en festning av solbrennte grekere. Så deffensivt de spilte gjennom hele kampen belønnes må mål! Ikke fair :no:

Hellas spilte taktisk fotball, i motsetning til Tsjekkia. De brukte noe slikt som et overraskelsesmoment, og etter alt de har gjort i EM synes jeg absolutt at de fortjener å gå videre.

Og det er forresten EM, ikke VM.

Det kalles ikke taktisk når det er direkte pinlig og flaut å se på. Målet virket ikke særlig taktisk heller, mer tilfeldig....

Ang. VM: Jeg som ble litt revet med. :tease:

Lenke til kommentar

God natt.

Amen.

Hvor har den ekte, sanne og gode fotballen blitt av? :(

Lenke til kommentar

Hmm. Hørte jeg noen si: "Fotballen er rund". Det er kamper som denne som gjør fotballen til den fantastiske sporten den nettopp er. Hadde alle kampene blitt vunnet på grunnlag av sjansestatistikk, lagoppstilling og tidligere prestasjoner så hadde det blitt (i mangel av et bedre ord) MØKKAKJEDELIG!

Rosenborg i Champions League er et eksempel på at et "underdog"-lag kan hamle opp med de store gutta (Real Madrid, Dortmund og Milan, just to name a few).

Heia Hellas! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper nesten hallas vinner siste kampen og nå så får vi tidenes EM bombe !

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...