Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn. Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM! Ja, den påstanden ble styrket i går Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn. Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM! Ja, den påstanden ble styrket i går Ikke den beste keeperen i EM, men igår spilte han meget godt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 BWAHAHAHAHA! Danmark blir knust! Dette gleder meg stort! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 HAHA! Latterlig! Danmark fikk smekk på pung, noe jeg visste. Danmark er ikke gode nok til å være i kvartfinalen, og det beviste de i dag. Kommer med mer senere. Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg syns at Danmark var et av de bedre lagende i konkurransen helt til forsvaret og for Qvrig resten av laget) sprakk totalt etter 1-0 scoringen til Tjekkia. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jaja, danskene fortjente ikke å gå videre. Morten Olsen var smålig forbannet etter kampen. Det ser jeg ingen grunn til. Dere ble lurt på rompa av et taktisk godt tsjekkisk lag. Laget varierer spillet sitt mye mer enn danskene, og blir derfor mindre forutsigbare. Danskene kunne ikke gjort noe som helst for å stoppe noen av målene. Det var for gode enkeltprestasjoner – enkelt og greit. Tomasson var lat, Gravesen var unøyaktig, og Jensen var bare latterlig dårlig. Tomasson er dessverre ingen mann man kan stole på. For at nevnte skal score trenger han en god porsjon flaks. Har aldri sett han løpe noe lignende Baros i dag. Tomasson er for enkel, for forutsigbar. I dag trengte ikke Tsjekkia mer enn en halvskadet Nedved, en luring fra Liverpool og en nesten usynlig kjempe på 2.02. Allikevel greier de det. Variasjon, variasjon og variasjon var nøkkelen til suksess i denne kampen. Kanskje det var like greit. En gang måtte de antydet dårligste lagene gå ut. Nå gjenstår det bare å se hvordan Hellas vil gjøre det. Fotball er tilbake der de var på 60 og 70-tallet. Nå handler det igjen om Tsjekkia, Tsjekkia og Tsjekkia. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Nå venter jeg på følgende finale : Nederland - Tsjekkia Dette er så rått, synes Tsjekkia var knallgode i andre omgang NEEDERLAND !! Forresten, jeg tippa på Nederland og Tsjekkia, at de skulle vinne, jeg vant vel noe penger da ?? Spilte en hundrelapp! Vant jeg selv om det var straffer ?? Endret 28. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nope, da vant du ikke. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 HA HA HA! Da er endelig Nederland ute av EM! Koser meg nå. mvh Pantera Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Digg! Portugal fortjente det! Synd med Nederland, men ville heller ha Portugal videre. Ronaldo eier! Han har spilt som en gud gjennom hele mesterskapet... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jævla forbanna Portugal, de spilte så jævlig uærlig og keeperen la seg ned fordi han skulle drøye tiden. Dommeren sugde, forbanna Donald Trump clone **mumle masse jeg ikke kan skrive ¤%#%%&* Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fortjent seier. Nederland har dessverre bare seg selv å skylde på. Dick Advokaat gjorde det jo også til vane å ta ut sin beste spiller (denne gangen Marc Overmars) tidlig i kampene i denne turneringen som i sin tur bidrog til at de mistet initiativet. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Figo var sjef i første omgang Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jaja da møter portogal tjekkia i finalen hellas har ikke sjangs mot tjekkia Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 JESS! Hadet bra, forbanna igorantarrogante Van Nistelroy! Herregud som jeg hater han. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Digg! Portugal fortjente det! Synd med Nederland, men ville heller ha Portugal videre. Ronaldo eier! Han har spilt som en gud gjennom hele mesterskapet... Ronaldo en gud? (For guds skyld ikke Christiano vel.) Du snakker om en arogant spiller som er så hoven at han ser på motspillerene med vemmelse. Du snakker om en spiller som faller bare du ser på han. Du snakker om en person som har scoret et mål og ikke gjort stort annet enn å kreve frispark. "Å hjelp meg kjære dommer. England sin spiller så stygt på meg. Gi han kort. Å jeg ser så uskyldig ut!" Liker heller ikke måten den portugisiske fans oppfører seg på. Piper når motlaget får ballen. Piper under straffene til England og blitzer straffeskyterene deres i øynene med blitz. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Som jeg sa : Jævla forbanna Portugal, de spilte så jævlig uærlig og blablablabl Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ronaldo en gud? (For guds skyld ikke Christiano vel.)Du snakker om en arogant spiller som er så hoven at han ser på motspillerene med vemmelse. Du snakker om en spiller som faller bare du ser på han. Ronaldo har spilt bra, og du vet det... Alle fotballspillere hjelper til for å få frispark. Noen mer enn andre. Sammenlign filmeren Ronaldo med Inzaghi du, og kom tilbake da... Du snakker om en person som har scoret et mål og ikke gjort stort annet enn å kreve frispark. Han har scoret mer enn ett mål... Og som sagt, alle som har muligheten krever frispark. Det er bare det at Ronaldo er litt mer involvert i slike situasjoner enn andre. Liker heller ikke måten den portugisiske fans oppfører seg på. Piper når motlaget får ballen. Piper under straffene til England og blitzer straffeskyterene deres i øynene med blitz Fansen har jo ingenting med laget å gjøre. "Alle" fans piper, spesielt under straffer, og de pep spesielt mye når England tok straffene sine fordi de gjerne vil komme videre. Dessuten valgte Nuno Gomes den siden å ta straffene fra fordi det var flest Portugal-fans der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå