Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden

dimiles

Anbefalte innlegg

Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn.

Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM!

Ja, den påstanden ble styrket i går :laugh:

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn.

Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM!

Ja, den påstanden ble styrket i går :laugh:

:nei:

Ikke den beste keeperen i EM, men igår spilte han meget godt.

Lenke til kommentar

Jaja, danskene fortjente ikke å gå videre.

Morten Olsen var smålig forbannet etter kampen. Det ser jeg ingen grunn til. Dere ble lurt på rompa av et taktisk godt tsjekkisk lag. Laget varierer spillet sitt mye mer enn danskene, og blir derfor mindre forutsigbare. Danskene kunne ikke gjort noe som helst for å stoppe noen av målene. Det var for gode enkeltprestasjoner – enkelt og greit. Tomasson var lat, Gravesen var unøyaktig, og Jensen var bare latterlig dårlig. Tomasson er dessverre ingen mann man kan stole på. For at nevnte skal score trenger han en god porsjon flaks. Har aldri sett han løpe noe lignende Baros i dag. Tomasson er for enkel, for forutsigbar.

I dag trengte ikke Tsjekkia mer enn en halvskadet Nedved, en luring fra Liverpool og en nesten usynlig kjempe på 2.02. Allikevel greier de det. Variasjon, variasjon og variasjon var nøkkelen til suksess i denne kampen.

Kanskje det var like greit. En gang måtte de antydet dårligste lagene gå ut. Nå gjenstår det bare å se hvordan Hellas vil gjøre det. Fotball er tilbake der de var på 60 og 70-tallet.

Nå handler det igjen om Tsjekkia, Tsjekkia og Tsjekkia.

Lenke til kommentar

Nå venter jeg på følgende finale : Nederland - Tsjekkia :D Dette er så rått, synes Tsjekkia var knallgode i andre omgang :)

NEEDERLAND !! :D

Forresten, jeg tippa på Nederland og Tsjekkia, at de skulle vinne, jeg vant vel noe penger da ?? Spilte en hundrelapp! :) Vant jeg selv om det var straffer ??

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Digg! Portugal fortjente det! Synd med Nederland, men ville heller ha Portugal videre. Ronaldo eier! Han har spilt som en gud gjennom hele mesterskapet...

Ronaldo en gud? :no: (For guds skyld ikke Christiano vel.)

Du snakker om en arogant spiller som er så hoven at han ser på motspillerene med vemmelse. Du snakker om en spiller som faller bare du ser på han.

Du snakker om en person som har scoret et mål og ikke gjort stort annet enn å kreve frispark. "Å hjelp meg kjære dommer. England sin spiller så stygt på meg. Gi han kort.

Å jeg ser så uskyldig ut!" :roll:

Liker heller ikke måten den portugisiske fans oppfører seg på. Piper når motlaget får ballen. Piper under straffene til England og blitzer straffeskyterene deres i øynene med blitz.

Lenke til kommentar
Ronaldo en gud? :no: (For guds skyld ikke Christiano vel.)

Du snakker om en arogant spiller som er så hoven at han ser på motspillerene med vemmelse. Du snakker om en spiller som faller bare du ser på han.

Ronaldo har spilt bra, og du vet det... Alle fotballspillere hjelper til for å få frispark. Noen mer enn andre. Sammenlign filmeren Ronaldo med Inzaghi du, og kom tilbake da... :thumbup:

Du snakker om en person som har scoret et mål og ikke gjort stort annet enn å kreve frispark.

Han har scoret mer enn ett mål... Og som sagt, alle som har muligheten krever frispark. Det er bare det at Ronaldo er litt mer involvert i slike situasjoner enn andre.

Liker heller ikke måten den portugisiske fans oppfører seg på. Piper når motlaget får ballen. Piper under straffene til England og blitzer straffeskyterene deres i øynene med blitz

Fansen har jo ingenting med laget å gjøre. "Alle" fans piper, spesielt under straffer, og de pep spesielt mye når England tok straffene sine fordi de gjerne vil komme videre. Dessuten valgte Nuno Gomes den siden å ta straffene fra fordi det var flest Portugal-fans der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...