ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Greit Pelle. HOOOOLLLAAANDDDD!!! :w00t: De vant!! Endret 26. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 NEEDERLAND !!!!!!! NEEDERLAND !!!!! så utrolig deilig det føles Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 En ting jeg alltid har lurt på; Hvorfor er det en halvsirkel utenfor hver 16-meter? Hva slags "funksjon" har den? Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan keeper ha hendene på ballen inni der ogsÅ?? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kan keeper ha hendene på ballen inni der ogsÅ?? Nei Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Fett at du har så utfyllende svar VeXx *DOH* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Pokkes Holland.. Synets söta bror fortjente å vinne.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Fett at du har så utfyllende svar VeXx *DOH* Det enkle er ofte det beste Nei altså, det jeg vet at det er 20m'eren og som alle vet, har keeperen bare lov å pelle på ballen med hendene innenfor 16 m eller utenfor banen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Kjære svensker, Dere fortjente å gå videre. Vite hvorfor? Vel, dere er noen arrogante, frekke, bedrevitende, godtroende og selvopptatte jævler, enkelt og greit. ”Ja, og hva mener han med det?” tenker dere sikkert. Jo, for å ta noen få eksempler: Slik Zlatan oppførte seg mot Hoftun under kvalifiseringen til CH var jo GRUSOM. Sparket, slo, dyttet, rev, røsket og brukte alle mulige ulovlige triks. Hoftun ble mørbanket. Frekke, arrogante jævel. Henrik Larsson, ja. Pussig skrue? Nei, bare en godtroende spiller. Han ble hyllet i Skottland. Jeg ler. SKOTTLAND, folkens. Lagene som presterer like god fotball som Knestrømpkameratene i 8. divisjon. Skulle bare mangle at han scoret mål. Han skulle ha scoret bøttevis, lassevis, kassevis og drøssevis med mål, men gjorde det ikke. Oppskrytt til tusen, og enda litt til. Helt ærlig, nå tuller jeg ikke: ”Henke” er like god som Carew (bør si sitt). Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn. Så kjære Sverige: Det nytter ikke. Uansett hvor mye dere syter, gråter og sipper vil dette alltid være fortjent. Det nytter ikke med hentesveis, det nytter ikke med en spiller som visstnok scoret EM’s vakreste mål ”whatsoever”, når vedkommende skyter femten meter over mål fra elleve meter. Det nytter ikke å ha en Zlatan på laget som tror han kan mer enn han greier. Gode eksempler var det på det i dag. Det ble litt for mye hårbøyler, litt for mange "finter" og litt for mange tilfeldigheter til at Sverige skulle ha vunnet. De har snublet seg videre før, men i dag tråkket de på spikeren, og jeg synes ikke noe synd på dem. Så, alt satt riktig sammen, i riktig perspektiv, var det gruelig fortjent at Nederland vant. GRUELIG fortjent. Etter min mening. Pelle. Endret 26. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Etter 90 minutter fortjente egentlig ingen av dem å gå videre. Synes det var jevnt gjennom hele kampen, men Nederland var bedre på straffer så de fortjener å gå videre. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hihi. Denne kampen begynte kjedelig, men da straffene begynte, koste jeg meg. Nederland Så deilige mål Endret 27. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kvinner som ser på fotball står det respekt av Så du hele kampen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kvinner som ser på fotball står det respekt av Så du hele kampen? Selvfølgelig! Hadde fotballkveld med gutta Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det nytter ikke med hentesveis, det nytter ikke med en spiller som visstnok scoret EM?s vakreste mål ?whatsoever?, når vedkommende skyter femten meter over mål fra elleve meter. Et av kampens beste øyeblikk! Satan til miss... Prøvde på krysset, men... neeida Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fotballkveld med gutta, ja! Synd det er så få av dèn typen kvinner. Ja, må si at det var et av højdarane i kampen da Zlatan misset. DA koste jeg meg! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fotballkveld med gutta, ja! Synd det er så få av dèn typen kvinner. Ja, må si at det var et av højdarane i kampen da Zlatan misset. DA koste jeg meg! HELT enig Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 En ting jeg alltid har lurt på; Hvorfor er det en halvsirkel utenfor hver 16-meter? Hva slags "funksjon" har den? halvsirkelen utenfor 16 meteren markerer at de andre spillerne må stå utenfor denne når det taes straffe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Å, det er så fint å kunne se tilbake på oppførselen til spillere som gjør det dårlig og si "han var en skikkelig drittsekk, han! ...for over et godt år sida". Har noen av dere sett hvor drittsekk Zlatan har vært tidligere i år? Og under EM? Er liksom noe i det der med å kunne se opp og frem, i steden for å klynge seg til fortida. Ting forandrer seg. Zlatan har vært en av de spillerne jeg har likt best så langt i EM. Vil alltid være unggutter som blomstrer under sånne mesterskap og Zlatan er virkelig en av dem i år. Ser ut som om det går mot drømmefinala vår, gjør det ikke? =) Endret 27. juni 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn. Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå