Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden

dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fett at du har så utfyllende svar VeXx *DOH* :wallbash:

Det enkle er ofte det beste :)

Nei altså, det jeg vet at det er 20m'eren og som alle vet, har keeperen bare lov å pelle på ballen med hendene innenfor 16 m eller utenfor banen.

Lenke til kommentar

Kjære svensker,

Dere fortjente å gå videre. Vite hvorfor? Vel, dere er noen arrogante, frekke, bedrevitende, godtroende og selvopptatte jævler, enkelt og greit.

”Ja, og hva mener han med det?” tenker dere sikkert. Jo, for å ta noen få eksempler:

Slik Zlatan oppførte seg mot Hoftun under kvalifiseringen til CH var jo GRUSOM. Sparket, slo, dyttet, rev, røsket og brukte alle mulige ulovlige triks. Hoftun ble mørbanket. Frekke, arrogante jævel.

Henrik Larsson, ja. Pussig skrue? Nei, bare en godtroende spiller. Han ble hyllet i Skottland. Jeg ler. SKOTTLAND, folkens. Lagene som presterer like god fotball som Knestrømpkameratene i 8. divisjon. Skulle bare mangle at han scoret mål. Han skulle ha scoret bøttevis, lassevis, kassevis og drøssevis med mål, men gjorde det ikke. Oppskrytt til tusen, og enda litt til. Helt ærlig, nå tuller jeg ikke: ”Henke” er like god som Carew (bør si sitt).

Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn.

Så kjære Sverige: Det nytter ikke. Uansett hvor mye dere syter, gråter og sipper vil dette alltid være fortjent. Det nytter ikke med hentesveis, det nytter ikke med en spiller som visstnok scoret EM’s vakreste mål ”whatsoever”, når vedkommende skyter femten meter over mål fra elleve meter. Det nytter ikke å ha en Zlatan på laget som tror han kan mer enn han greier. Gode eksempler var det på det i dag. Det ble litt for mye hårbøyler, litt for mange "finter" og litt for mange tilfeldigheter til at Sverige skulle ha vunnet. De har snublet seg videre før, men i dag tråkket de på spikeren, og jeg synes ikke noe synd på dem.

Så, alt satt riktig sammen, i riktig perspektiv, var det gruelig fortjent at Nederland vant. GRUELIG fortjent.

Etter min mening.

Pelle.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Det nytter ikke med hentesveis, det nytter ikke med en spiller som visstnok scoret EM?s vakreste mål ?whatsoever?, når vedkommende skyter femten meter over mål fra elleve meter.

Et av kampens beste øyeblikk! Satan til miss... Prøvde på krysset, men... neeida :)

Lenke til kommentar

Å, det er så fint å kunne se tilbake på oppførselen til spillere som gjør det dårlig og si "han var en skikkelig drittsekk, han! ...for over et godt år sida". Har noen av dere sett hvor drittsekk Zlatan har vært tidligere i år? Og under EM?

Er liksom noe i det der med å kunne se opp og frem, i steden for å klynge seg til fortida. Ting forandrer seg. Zlatan har vært en av de spillerne jeg har likt best så langt i EM. Vil alltid være unggutter som blomstrer under sånne mesterskap og Zlatan er virkelig en av dem i år.

Ser ut som om det går mot drømmefinala vår, gjør det ikke? =)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Isaksson holder samme standard som samme lag i 8. divisjon jeg nevnte over. Hva gjør han på en fotballbane? Skal være latterlig glad for et par av de skuddene ikke gikk inn.

Hvordan kan du si dette? Isaksson har kanskje vært den beste keepern i EM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...