JoeDohn Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dæven. Portugal og Hellas videre. What were the odds of that? Neste som skjer nå er vel at begge de nordiske laga går videre. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Neste som skjer nå er vel at begge de nordiske laga går videre. Det hadde rett og slett vært meget festelig! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det hadde rett og slett vært meget festelig! Nope, det hadde vært rene helvete for min del. De to nordiske lagene ryker ut nå. De har snublet seg videre, men sayanora Sverige og Danmark. Btw, Hellas er, og det har jeg sagt i HVERT ENESTE innlegg jeg har skrevet, det dårligste og kjipeste laget i EM. Skadelig kjedelig fotballag. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Og ja, Nederland skal knuse svenskene i dag!! BTW : Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Haha, tidig bilde! ^^ Blir jaffal en morsom match ikveld, hvis laga spiller som de har gjort så langt. Våger å håpe på en type Tsjekkia - Nederland-match, med to lag i angrepshumør. Håper på svenskene, men spiller Nederland som de kan gjøre så skulle dette være en relativt lett overkommelig motstander. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Heier på Sverige ikveld. Men jeg tror Nederland går av med seieren! Dere a ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke prøv deg med "Holland" greiene dine, "ahpadt". Det heter Nederland, and so you know. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke prøv deg med "Holland" greiene dine, "ahpadt". Det heter Nederland, and so you know. Nei? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hadde en lang diskusjon om dette i "SO3-tråden". Alle nektet å tro på meg inntil en annen støttet meg opp og siterte fra et leksikon: Holland er et kyslandskap i Nederland, som er delt opp i zuid og noord Holland. Sør og nord, altså. Hvis du vil lese mer, se her: http://216.239.59.104/search?q=cache:6qp9n...e+holland&hl=no Men, la oss ikke bli for off-topic. Go Nederland Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ja i kvelde det blir show! Egentlig blir det den store ildprøven for Larson og co. Nå får vi se hva de er verdt Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg håper og tror Nederland vinner. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 GO NORDIC!! Jeg tror Danmark og Sverige går videre Ivertfall en av dem..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke prøv deg med "Holland" greiene dine, "ahpadt". Det heter Nederland, and so you know. Spør supporterene du Står faktisk "Holland" på pappa sin viking-hjelm også. Eid. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) På dansk: 1. På alle andre sprog, f.eks. Engelsk, Tysk og Fransk, bruges de tilsvarende betegnelser The Netherlands, Niederlande, Pays-Bas osv. Der bliver på disse sider også konsekvent argumenteret for hvorfor 'Holland' som sådan er ukorrekt. 2. Hvis man mener, at landet skal hedde 'Holland' i Wikipedia, så skal man også være konsekvent og flytte alt om 'Storbritannien' til 'England. Jeg kender dog nogle skotter, som vil blive rigtig fornærmede. 3. De danske eksperter på området bruger konsekvent betegnelserne 'Nederland' og 'Nederlandsk', som jo bevises af faktumet, at der findes en Institut for Tysk og Nederlandsk (http://www.hum.ku.dk/tyskognederlandsk) på Københavns Universitet. 'Nederland(sk)' er altså den korrekte betegnelse, selv om 'Holland(sk)' er mere populært. 4. Det er lige meget hvor hyppigt en ukorrekt betegnelse bruges af folk; det bliver den jo ikke mere korrekt af. Hvis 9 ud af 10 mente at jorden var flad (som man gjorde engang), så er den stadigvæk rund. Det var en anden sag hvis ordet 'nederlandsk' slet ikke fandtes på dansk, men det gør det altså og det bruges fortrinsvis af eksperterne på området. I Politikens Nudansk ordbog (14. oplag) kan man læse følgende: Nederland - [Holland; fra holl., af neder lavtliggende, og land, sa. som dansk land.] Nederlandene - [historisk om Holland og (dele af) Belgien før adskillelsen 1830] - nederlandsk adj. ntr. d.s. - [se -sk] - nederlænder -en, -e. [B]Så nu mener jeg altså det er definitivt afgjort! Ordbogen angiver den korrekte betegnelse, og det er altså NEDERLAND og ikke Holland[/B]. Blir du eid? Ja! Ærlig talt, du kan ikke diskutere mot fakta. Som det står i teksten ovenfor: Uansett om man sa at jorden var flat, og at alle trodde det, så var jorden fortsatt rund. Selv om folk sier Holland, så gjøres ikke det argumentet til at det er korrekt. For det ER feil. Endret 26. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) *gjesp* Holland!! Skal vi lage en ny definisjon? Folkelig riktig = Holland Opplysningsriktig = Nederland OK? Endret 26. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Den er grei, men alt i alt tar du feil, for vi lurte på hva som var det korrekte. Men, la gå. Men rett det til: "Folkelig = Holland". For det gjør det ikke mer riktig selv om folket bruker det, skjønner? Min redigering av din liste: Folkelig = Holland/Nederland (for det er mange som sier Nederland) Korrekt = Nederland OK. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Nederlaaaaaaand !!!!!!! Må vinne, nå er det faen meg straffer!! Skal vinne de om det så smeller!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 JAAAA! SAYANORA SVERIGE! DETTE HAR JEG VENTET PÅ! YESSS :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: JAAAAA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå