Vice Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mener du det blir for dumt å skylde på dårlige baner?? Og nei, det var ikke likt for alle. Beckham var den første som tok straffe, akkurat som en prøvekanin. Han var derfor ikke klar over at gresset rundt straffemerket var for dårlig. Etter at Kanskje litt lurt å sjekke først neste gang?? Klarer han ikke å vurdere underlaget som profesjonell fotballspiller? På en bane han i tillegg har løpt rundt på i 120 minutter! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Rooney har imponert, mens England har vært like god som alltid, men hatt veldig uflaks. Likte ikke de defensive byttene de foretok. Det blir rett og slett for dumt å sikre 30 minutter før slutt... God formulering av som skjedde ovenfor. Uansett det deffensive ble vel nesten startet allerede etter 30 minutter. Å bytte ut folk som Scholes (?) var helt feil i mine øyne. De hadde trengt en skikkelig rå kriger til der ute. Digget meg hver gang den primadonnaen Ronaldo ble tatt lovlig men falt. Gud den gutten faller lett altså..... Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Digget meg hver gang den primadonnaen Ronaldo ble tatt lovlig men falt. Gud den gutten faller lett altså..... Elsket deg jeg også. Han ble jo totalt EID av Cole. Liker ikke trynet på Ronaldo. Skikkelig primadonnatype. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Alle rutinerte fotballspillere faller lett... Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Det så jo nesten ut som om Ronaldo var helt på gråten noen ganger. Da koste jeg meg stort Brann vant heldigvis sin straffekonk Endret 25. juni 2004 av Bombefar Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det så jo nesten ut som om Ronaldo var helt på gråten noen ganger. Da koste jeg meg stort La merke til det jeg og, men han ser jo (nesten) alltid sånn ut Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 På tv, så ser det ut som om Ronaldo bruker sminke. mvh Pantera Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 På tv, så ser det ut som om Ronaldo bruker sminke. mvh Pantera Forundrer meg ikke så forfenglig og "fjong" han er så.... Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Forundrer meg ikke så forfenglig og "fjong" han er så.... Haha...ikke rart han faller lett da..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvem tror dere vinner i kampen som starter om fem minutter a ? (De fleste sitter vel å hører kommentatorene men men....) Satser pengene mine på Frankrike. Ender vel opp med at de blir knust da...... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg var og tippa i dag for første gang på 7 år Frankrike, Nederland og Tsjekkia må gange de 150kr jeg la inn Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 HEIA HELLAS! De tar jo Frankrike!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Unnskyld meg, men FY F*EN! Hellas SLO Frankrike!!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Unnskyld meg, men FY F*EN! Hellas SLO Frankrike!!! Fullt fortjent! Taktisk seier til Hellas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 AHAHA. Han Otto han Otto. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 HVA SKJER MED EM2004?!? Elendig spilt av Frankrike, og de fortjener definitivt ikke noe annet! Gleder meg til viderespill jeg! Tsjekkia, Portugal og Hellas i semi hadde vært rått! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fyfaen. Det var kjedelig kamp det! Hellas spilte relativt godt og Frankrike sin insats var lavere enn middelmådig. Zidane var "barnslig". Så dere da han sparket etter motspiller i frustrasjon ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Mener du det blir for dumt å skylde på dårlige baner?? Og nei, det var ikke likt for alle. Beckham var den første som tok straffe, akkurat som en prøvekanin. Han var derfor ikke klar over at gresset rundt straffemerket var for dårlig. Etter at Beckham skled var alle VELDIG nøyaktig med å trakke ned gresset rundt ballen. Så det var ikke likt for alle. Hadde Beckham visst at dette var tilfellet hadde han selvfølgelig ikke "plantet" foten ned i bakken Det er da vitterlig Beckham sin egen skyld dette. Han burde så absolutt _se_ at gresstussene ikke er ordentlig. Fyren har da tatt såpass mange frispark og straffer at han selv burde vite hvor han skal legge ballen. Tøv og tull å skylde på baneforholdene når de er så bra som de egentlig var. Og anngående Frankriket vs Hellas, fortjent som bare juling. Frankriket har ikke akkurat imponert i det hele tatt under EM. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg var og tippa i dag for første gang på 7 år Frankrike, Nederland og Tsjekkia må gange de 150kr jeg la inn Synd den der... Hmm... Fikk ikke sett kampen. Var på kino og så Harry Potter jeg... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jonnar : jeg var usikker på Frankrike nederland, så jeg hadde den og tsjekkia kampen på en kupong, så har jeg en annen med Nederland og Tsjekkia som jeg satt 100 på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå