akira7 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Faeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!! England ble seriøs snytt for straffen 30 sekunder før slutt ordinær tid. FAEN!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 nei ta og ro dekk ned! Portugal er bæst Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) YES! That's the WAY TO GO, PORTUGAL!!! Ikke det at jeg egentlig heier på Portugal, mitt hjerte ligger hos Frankrike! Men nå er england ute; og jeg sier bare LOL @ Beckhams straffe! 3. straffen på RAD han har bommet på! Endret 24. juni 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) JJJJAAAAA!!!! HAHA... Datt nesten av stolen da Beckham bommet grovt. Igjen... Er så glad, så glad. Endret 24. juni 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
bitte Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Herrejesus i satanland for en kamp! EM tar jo av! Portugal fortjente å vinne. De styrte det meste av kampen, men herregud så spennende. Digget Rui Costa's scoring. Beckhams bom var artig, men utrolig kjipt for han tho. Hadde stor tro på at Portugal skulle vinne straffene. Englands keeper David James er ikke EM's beste for å si det sånn. Ricardo var vel dagens helt, hehe. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor annulerte egentlig dommern? Så ikke hele greia, bare slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dommeren må jo sparkes fra alt som heter dommerforeninger. Han så ikke tippen på sin egen nese en gang. For en idiot. David James har alltid vært dårlig på straffe. Jeg synes synd på Beckham, men ser heller han som syndbukk enn Vassell. England skulle vunnet 2-1. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 For en forykende bra fotballkamp! Men synd at England røk ut... Ekstra irriterende er det å tenke tilbake på at England fikk et mål feilaktig annulert. England tapte straffesparkkonkurransen for tredje gang på rad i et stort mesterskap (samme skjedde både på hjemmebane i 1996 da Southgate bommet, og i Sørkorea/Japan i 2002 mot Argentina.). Kampen vil bli husket som: - en av de mest spennende fotballkampene i EM-historien - den kampen hvor England fikk et mål feilaktig annulert ett minutt før slutt. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor annulerte egentlig dommern? Så ikke hele greia, bare slutten. Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si. Uansett: For en kamp , og Portugal fortjente og vinne. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si. Uansett: For en kamp , og Portugal fortjente og vinne. Han var ikke i nærheten. Han holdt seg derimot fast i egen lagspiller på vei ned. Maken til unfair spill skal du lete lenge etter. Ronaldo lå mer på bakken etter å ha "falt"/"dyttet" enn han var oppe. Utpsyking av England`s spillere. 'Buing' og "blitzing" fra Portugal`s del da straffene til England ble tatt. England var klart "best" dog de ikke var like "eiegjerrige" som Portugal, men en spennende fotball kamp. =) Endret 24. juni 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 endre' date='25/06/2004 : 00:09'] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si. Uansett: For en kamp , og Portugal fortjente og vinne. Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell... Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Det er så JÆVLIG typisk. Hvorfor skal England alltid bli snytt for mål og/eller straffer? og hvorfor skal de alltid tape på straffekonk? THREE LIONS ON THE SHIRT!! Endret 24. juni 2004 av Bombefar Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Digg å se "oppskrytte" England ryke ut! Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Digg å se "oppskrytte" England ryke ut! Og du mener at Portugal ikke er oppskrytt? Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Og du mener at Portugal ikke er oppskrytt? En smule, ja.. Men kan ikke sammenlignes med England. Det beste laget vant til slutt. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si. Uansett: For en kamp , og Portugal fortjente og vinne. Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell... Kan diskuteres. Jeg mener også at Terry holdt Ricardo nede, mens Campbell heada i mål. Muligens blåste han for dytten som kom rett før headingen, da en portugiser gikk i bakken. Vet ikke om det var Campbell som dytta da. Edit: Uansett så var ingenting så morsomt som å se Cole knuse Ronaldo Endret 25. juni 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si. Uansett: For en kamp , og Portugal fortjente og vinne. Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell... Kan diskuteres. Jeg mener også at Terry holdt Ricardo nede, mens Campbell heada i mål. Muligens blåste han for dytten som kom rett før headingen, da en portugiser gikk i bakken. Vet ikke om det var Campbell som dytta da. Edit: Uansett så var ingenting så morsomt som å se Cole knuse Ronaldo Hadde Richardo faktisk blitt hindret i å ta ballen på ulovlig vis, hadde han ikke holdt seg til nesen etterpå for å spille for dommeren. For ingenting traff ham i nesen ... idioten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Synes så fryktelig synd på Beckham. Fotball er urettferdig. Det beste laget vant ikke i kveld. EOD. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ah! En seier for fotballen og for korrekte dommeravgjørelser! Jeg er fortsatt i gledesrus og kommer nok til å være det når jeg våkner senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå