Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden


dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrejesus i satanland for en kamp! :dribble:

EM tar jo av!

Portugal fortjente å vinne. De styrte det meste av kampen, men herregud så spennende. Digget Rui Costa's scoring. Beckhams bom var artig, men utrolig kjipt for han tho.

Hadde stor tro på at Portugal skulle vinne straffene. Englands keeper David James er ikke EM's beste for å si det sånn. Ricardo var vel dagens helt, hehe. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dommeren må jo sparkes fra alt som heter dommerforeninger. Han så ikke tippen på sin egen nese en gang. For en idiot. David James har alltid vært dårlig på straffe. Jeg synes synd på Beckham, men ser heller han som syndbukk enn Vassell. England skulle vunnet 2-1.

Lenke til kommentar

For en forykende bra fotballkamp! Men synd at England røk ut... Ekstra irriterende er det å tenke tilbake på at England fikk et mål feilaktig annulert.

 

England tapte straffesparkkonkurransen for tredje gang på rad i et stort mesterskap (samme skjedde både på hjemmebane i 1996 da Southgate bommet, og i Sørkorea/Japan i 2002 mot Argentina.).

 

Kampen vil bli husket som:

- en av de mest spennende fotballkampene i EM-historien

- den kampen hvor England fikk et mål feilaktig annulert ett minutt før slutt.

Lenke til kommentar
endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si.

 

Uansett: For en kamp :) , og Portugal fortjente og vinne.

Han var ikke i nærheten.

Han holdt seg derimot fast i egen lagspiller på vei ned.

 

Maken til unfair spill skal du lete lenge etter.

Ronaldo lå mer på bakken etter å ha "falt"/"dyttet" enn han var oppe. Utpsyking av England`s spillere. 'Buing' og "blitzing" fra Portugal`s del da straffene til England ble tatt.

 

England var klart "best" dog de ikke var like "eiegjerrige" som Portugal, men en spennende fotball kamp. =)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
endre' date='25/06/2004 : 00:09'] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si.

 

Uansett: For en kamp :) , og Portugal fortjente og vinne.

Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell...

Lenke til kommentar
endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si.

 

Uansett: For en kamp :) , og Portugal fortjente og vinne.

Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell...

Kan diskuteres. Jeg mener også at Terry holdt Ricardo nede, mens Campbell heada i mål. Muligens blåste han for dytten som kom rett før headingen, da en portugiser gikk i bakken. Vet ikke om det var Campbell som dytta da.

 

Edit: Uansett så var ingenting så morsomt som å se Cole knuse Ronaldo

Endret av RottePostei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
endre,25/06/2004 : 00:09] Så vidt jeg kunne se presset John Terry keeperen ned. Men jeg fikk bare sett reprisen en gang så det er vanskelig å si.

 

Uansett: For en kamp :) , og Portugal fortjente og vinne.

Du så feil. Richardo søkte situasjonen og selv om alle tre (Terry, Campbell og Richardo) så på ballen, var det Richardo's egen feil at han "falt". Irriterer meg noe så j*vli at England ble snytt for det målet. Stakkars 24 år gamle Vassell...

Kan diskuteres. Jeg mener også at Terry holdt Ricardo nede, mens Campbell heada i mål. Muligens blåste han for dytten som kom rett før headingen, da en portugiser gikk i bakken. Vet ikke om det var Campbell som dytta da.

 

Edit: Uansett så var ingenting så morsomt som å se Cole knuse Ronaldo

Hadde Richardo faktisk blitt hindret i å ta ballen på ulovlig vis, hadde han ikke holdt seg til nesen etterpå for å spille for dommeren. For ingenting traff ham i nesen ... idioten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...