Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden


dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:p:green:

En Italiener på et utenlands forum jeg er på ble helt i speka

etter dette. Les selv hva han skriver:

 

Carlo31

Registered: Oct 2002

Location: Lyon

Posts: 993

 

GUESS WHAT ?????

We have been eliminated !

 

Guess what DENMARK-SWEDEN drawn 2-2

 

Thanks a lot for those two great sportive teams to ruin with their agreement a wonderful Euro2004

 

I told you, I told you this was going to happens and that's exactly what has happened

 

You can say whatever you want on this matter....you can say both teams try their best to win, you can say their draw was just a coincidence, you can say whatever you want.......they only thing that count is that they both needed a draw 2-2 and so strangely the final score was exactly what they wanted

We had to win and we won....Bulgaria just defended for a draw the whole match with eleven men and to score at the last minute was fantastic (ops sorry well it didn't count anything of course)

 

Usually i'm very sportive and i accept any verdict but after this evening i can't empeech me to say ....Thanks a lot Sweden and Denmark....you fucking thieves !!!!!!

 

 

p.s Sorry for the vent....i'm just very disappoint because we have been eliminated due to a fixed result.I'll be back being more polite for the rest of the tournment but not this night.....

__________________

Lenke til kommentar
:p  :green:

En Italiener på et utenlands forum jeg er på ble helt i speka

etter dette. Les selv hva han skriver:

 

Carlo31

Registered: Oct 2002

Location: Lyon

Posts: 993

 

GUESS WHAT ?????

We have been eliminated !

 

Guess what DENMARK-SWEDEN drawn 2-2

 

Thanks a lot for those two great sportive teams to ruin with their agreement a wonderful Euro2004

 

I told you, I told you this was going to happens and that's exactly what has happened

 

You can say whatever you want on this matter....you can say both teams try their best to win, you can say their draw was just a coincidence, you can say whatever you want.......they only thing that count is that they both needed a draw 2-2 and so strangely the final score was exactly what they wanted

We had to win and we won....Bulgaria just defended for a draw the whole match with eleven men and to score at the last minute was fantastic (ops sorry well it didn't count anything of course)

 

Usually i'm very sportive and i accept any verdict but after this evening i can't empeech me to say ....Thanks a lot Sweden and Denmark....you fucking thieves !!!!!!

 

 

p.s Sorry for the vent....i'm just very disappoint because we have been eliminated due to a fixed result.I'll be back being more polite for the rest of the tournment but not this night.....

__________________

ahaha :laugh:

 

Dumme italienere. Hvem som helst kunne se at den kampen ikke var fikset.

Personlig gledet jeg meg stort over kveldens resultater, hovne italienere fikk som fortjent. Pluss Totti er ute i kvalik. kampen mot Norge.

 

(Vet ikke om det siste er positivt eller negativt)

Endret av [r]endre
Lenke til kommentar

muhahahah.. er det mulig å syte mere! Fotball inneholder så mange uforutsette hendelser at det ikke er mulig å avtale en slik score.. ikke uten at det er helt opplagt avtalt i allefall (noe det ikke var i kampen sverige-danmark).

 

Italienerene er så sykelig opptatt av dette med avtalt spill bare fordi de selv ville ha prøvd å lage en avtale hvis de hadde hatt sjansen. Setter opp ekstra kameraer, truer med rettsak hvis 2-2 osv... Fortjente å gå ut.

 

Syntes italienerene kan slutte å sutre. De er deres egen feil at de ikke kommer til kvartfinalen. De kunne ha fiksa det helt på egen hånd hvis de bare hadde spilt bedre mot Sverige og Danmark.

 

Go Sverige og Danmark!!

 

magnus

Lenke til kommentar

Sverige kan ikke møte Tsjekkia, siden begge lag er puljevinnere. Tsjekkia har 6 poeng, Tyskland og Latvia har 2. Danmark møter Tsjekkia i kvarten. Blir en spennende kamp det, nå som Gravesen, Poulsen, Grønkjær og Tomasson spiller så bra.

 

Men jeg er glad for at Italia røyk ut. En seier for fotballen. Italia spiller altfor feigt.

De har bare seg selv å takke. Å antyde avtalt spill, blir bare helt latterlig....og typisk italiensk. Minner meg om episoden i sist vm, da Sør-Korea slo Italia. Han koreanske spillern som fikk sparken i sin italienske klubb etter at han scora. Amøber!

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Danmark møter tjekkia på søndag, og Sverige møter 2.plassen i samme gruppe på lørdag.

 

Gjett hvem som skal se kvartfinalen i Göteborg!

Nei, gratulerer! Så du skal se en kamp i Göteborg som ikke er på agendaen engang? Det står det respekt av :w00t:

 

Ærlig talt: EM foregår i Portugal.

 

Pantera: Gravesen var kanskje banens dårligste i dag. :laugh:

Lenke til kommentar

De har bare seg selv å takke. Å antyde avtalt spill, blir bare helt latterlig....og typisk italiensk. Minner meg om episoden i sist vm, da Sør-Korea slo Italia. Han koreanske spillern som fikk sparken i sin italienske klubb etter at han scora. Amøber!

 

 

mvh

Pantera

Stakkar Jon Dahl Tomasson i AC Milan nå.. :p

Lenke til kommentar

Spillere som spiller 0-0 mot Danmark, med kjedelig fotball, ufint spill og som spytter på dem etterpå.

 

Spillere som spiller 1-1 mot Sverige, med til tider underholdende angrepsfotball (selv om ditto dog i mine øyne kom i skyggen av så godt som 90 minutters sammenhengende grisespill fra de blå sin side), masse destruktivt spill etter en scoring, til og med en TRENER som står og trikser med ballen for å trekke ut tida (kan ikke ha vært for noe annet, jaffal, han var elendig på å trikse), og en gjeng med spisser som etter sigende skal være ekstremt gode til å treffe mål, men som knapt visste hvor kassa stod.

 

Spillere som på pressekonferanser begynner å grine og skjelle ut hele pressekorps fordi pressen gir dem litt negativ omtale etter at de: A) oppfører seg som idioter både på og utenfor banen, B) spiller typisk italiensk, destruktivt og C) ikke innfrir forventningene i det hele tatt. Hvis signor Vieri er mer mann enn hele det samlede pressekorpset tilsammen så må det (pressekorpset) være den største samlingen med ømme, følsomme, feminine menn noen sinne samlet i Portugal, nay, Europa.

 

Spillere som varsler søksmål etter at pressen omtaler en særs stygg situasjon hvor vedkommende åpenlyst spytter på en annen spiller - på grunn av at de angivelig ødelegger hans gode navn og rykte (sa noen noe om å se bjelken i sitt eget øye før en ser flisa i andres?).

 

Spillere som fortsetter med det ufine spillet, kombinert med angrepsfotball som er bra helt frem til avslutningene, og som faktisk sliter mot EM-jumbo Bulgaria.

 

Disse spillera er vi kvitt. Jeg klager ikke. Hurra for Danmark og Sverige. =) Nå er det forresten ikke så farlig om ubrukelige Tyskland går videre i steden for Nederland, for møter Tyskland Sverige så vet jo alle hvem som GIDDER å vinne den matchen. Tyskera kanke stå og LEKE fotball til langt ut i Juli heller. =)

Lenke til kommentar

Jeg lurer forresten på om det er forskjell på å avtale et resultat og å ville ha det.

 

Olsen og Söderberg trenger ikke ha avtalt noen ting, det kan jo godt være at 24 dansker og 25 svensker innser hva som egentlig er til fotballens beste og bare spiller seg frem til 2-2. (=

Lenke til kommentar

Vi hadde det veldig morsomt under disse kampene ;)

vi lo godt da det ble 2-2 og sa at nå måtte jo bare Italia score og.

da skiftet vi kanal og da scoret akkurat Italia.

 

 

At dette ikke var fikset var jo ganske klart. Men jeg tror ikke noen på banen hadde noe imot det. Da Sverige scoret sitt andre mål tror jeg ikke akkurat danskene var så veldig lei seg. Begge lag var fornøyd med resultatet og drøyet resten av kampen. Og den drøyebiten har ikke akkurat Italia så mye å si på de, de som begynner å drøye tidlig i 1. omgang :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...