[r]endre Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ellers har jeg stor tro på at Tsjekkia kan komme til å gjenta bedriften fra EM i 2000 da de kom til finalen (tapte mot Tyskland though...). Håper de er heldigere i finalen denne gang da... Det var i 1996. Men håper uansett at Tsjekkia kommer til finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 endre' date='21/06/2004 : 16:21'] Men håper uansett at Tsjekkia kommer til finalen. Tsjekkia og England i finalen. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 endre' date='21/06/2004 : 16:21'] Det var i 1996. Det har du jammen rett i Lenke til kommentar
TJ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ja vi får håpe Tsjekkia kommer lenger denne gang, de er et utrolig sterkt lag. Så dere det skuddet mot Nederland som gikk rett i tverra? Fy faen å jeg skrek (holdt jo med Nederland) Ingen ting er umulig for Pavel Nedved (Etter min mening kanskje verdens beste fotballspiller) Tsjekkia og England i finalen. Håper jeg også EDIT: Skriveleif Endret 21. juni 2004 av TJ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 England kommer ikke til finalen. De har ikke godt nok lag eller spillere. Og kommer de langt nok, vil de sannsynligvis møte Tsjekkia i en evt. semifinale, under forutsetniger av av Tsjekkia vinner sin kvartfinale. Men jeg trur England blir nr 2 i gruppa, og møter derfor Portugal i kvart'n. Der ryker England. Hvis de i det hele tatt går videre til kvart'en da....trur Kroatia har noen planer om å hindre England i det. Blir ihvertfall en spennende kamp i kveld. mvh Pantera Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ja.. nå leder jo Kroatia og. England er på vei ut Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ja.. nå leder jo Kroatia og.England er på vei ut Desverre så har England snudd Croatia er for sløve, men vi får se i andre omgang! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ingen ting er umulig for Pavel Nedved (Etter min mening kanskje verdens beste fotballspiller) Håper jeg også EDIT: Skriveleif Håper Tsjekkia - Croatia i finalen Pavel er en syk, syk spiller, når han kommer, kommer han som ei HÆLVETES kule Endret 21. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg tror at det er større sjangse for at disse lagene møtes i semi'n Kroatia/England - Tsjekkia altså Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) jeg tror at det er større sjangse for at disse lagene møtes i semi'n Kroatia/England - Tsjekkia altså Nå er det jo nesten garantert Engand som går videre.. Tsjekkia - England i finalen da vel JAAAAAAA!!! Croatia scorer!! 2-3 nå ! Endret 21. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 vel... 2-4 er ikke så oppløftende... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 vel... 2-4 er ikke så oppløftende... Der var det over ja. Gratulerer til England Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hmm.. jeg som leste feil. nå kan faktisk England møte Tsjekkia i finalen. dette tviler jeg sterkt på men. Tipper England blir slått ut av Portugal jeg Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tipper England blir slått ut av Portugal jeg Tja....kan bli jevnt. Portugal har jo ikke akkurat overbevist. Og England har Wayne Rooney. Så visst litt feil tidligere. England kan teoretisk møte Tsjekkia i finalen. Tsjekkia vil, forutsatt at de vinner sin kvartfinale, møte vinnern av Frankrike-Hellas i semifinalen. Det blir vel sannsynligvis Frankrike. Men i morra blir det skikkelig spennende. Håper faktisk på 2-2 mellom Sverige og Danmark. Så blir vi kvitt disse skuespillerne fra Italia (og Totti må stå over mot Norge i vm-kval.) mvh Pantera Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Angående Totti, noen som fikk med seg at han krever 41 millioner for tort og svie av den italienske pressen? Har mistet all respekt for den spilleren der. Endret 21. juni 2004 av [r]endre Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 I kveld tror jeg Italia og Sverige videre. Sverige vinner over Danmark fordi de har bedre spisser og trenger færre sjanser for å score. Men kampen er selvsagt helt åpen og det kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 I kveld tror jeg Italia og Sverige videre. Sverige vinner over Danmark fordi de har bedre spisser og trenger færre sjanser for å score. Men kampen er selvsagt helt åpen og det kan godt hende jeg tar feil. Tipper Sverige vinner 3-2, muligens 3-1. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Litt pyy for Italia, emn de har jo allerede bestillt fly. Så de slipper å vente med å reise hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå