dimiles Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Dette er da den offisielle EM2004-tråden for alle fotballfrelste folk på dette forum! Det må da være noen andre enn meg? Her kan dere snakke om lagene, spillerne og seff hvem som kommer videre og vinner la grande finale! Jeg sitter med en liten følelse av en spennende finale mellom Frankrike og Italia selv, men etter dagens opptreden (Frankrike - England) tror jeg ikke Frankrike holder helt ut. De er etter min mening veldig avhengige av verdens fotballmagnet, Zinedine Zidane. En utrolig spiller, som viser gang på gang at han fortjener stempelet som verdens beste spiller. Men hvem tror du stikker av med pokalen, og hvem tror du kan overraske? Noen som tør å tippe på en toppscorer? Henry var helt fraværende i dagens match, og tror ikke det er så veldig stor sjanse for at Zidane klarer det. Vieri, Henry, Morientes og for ikke å glemme Owen er jo noen av mulighetene? Sleng inn det du har å bidra med, og hvem du tror klarer seg bra! Til dere som ikke interesserer dere for Fotball-EM: Vær snill å holde dere unna, for innlegg som "Fotball suger." osv. skaper bare kvalme. Nå har vi EN Em-tråd, og da trenger vi ikke flere! La diskusjonen starte! Endret 15. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) OJOJ! Vårt eget topic! Håper Danmark får smekk på pungen fra Italia i morra. Ønsker Danmark ALT vondt, absolutt alt. Samme med svenskene, kan ikke fordra Zlatan eller Henke. Ønsker Danmark og Sverige alt vondt - ABSOLUTT ALT! Ønsker forøvrig at England og Italia skal nå langt, og at de to ovennevnte ryker ut så fort som mulig. Takk. Toppscorer tips: Har veddet med en kamerat i klassen. Får vel stå på mitt: Del Piero. Må legge til mer og mer, ettersom jeg kommer på noe jeg skal si: Tror at England når lenger enn man kan tro. De sier i alle år: "I år kan vi vinne". Jeg har ikke trodd det før, men etter kampen i dag kan man begynne å lure. England spilte kynisk og klokt, og kan virkelig overraske - tror jeg. Endret 13. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) OJOJ! Vårt eget topic! Håper Danmark får smekk på pungen fra Italia i morra. Ønsker Danmark ALT vondt, absolutt alt. Samme med svenskene, kan ikke fordra Zlatan eller Henke. Ønsker Danmark og Sverige alt vondt - ABSOLUTT ALT! Ønsker forøvrig at England og Italia skal nå langt, og at de to ovennevnte ryker ut så fort som mulig. Takk. Toppscorer tips: Har veddet med en kamerat i klassen. Får vel stå på mitt: Del Piero. Hihi! Tror Danmark kommer til å overraske jeg. Det tror jeg forsåvidt også at Sverige gjør. Jeg vil tro at et av lagene kommer til sluttspillet, men det er for tidlig å tippe hvem. Har selv tippet 2-1 til i morgen, og gleder meg. Synd at jeg er på jobb under kampen (), men får se litt derfra! Litt spent på hva som skjer med Hellas fremover nå jeg, tror du de klarer seg til sluttspillet? De kan jo ha fått tett med selvtillitt etter 2-0 over storlaget Portugal. (Heier i utgangspunktet på Portugal i store sammenhenger. Har gjort det siden VM98, og syns de er et fascinerende lag. Bare når de ikke driter seg ut. ) Edit: Håper forøvrig ikke Beckham blir hengt ut etter straffen i dag, det har skjedd tidligere og jeg vil nødig se det skje igjen. Endret 13. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da var EM i gang Må si meg skuffet over Portugal, men tror dem kommer sterkt tilbake mot Russland. Gleder meg til Portugal vs. Spania, blir en stor kamp Personlig håper jeg Italia går hele veien, kvalitet i alle ledd. Buffon er nokk den beste keepern i mesterskapet, Nesta & Cannavaro, Totti & Del Piero = Pure Magic Når det kommer til toppscorer... Har satt mine penger på Christian Vieri. Gleder meg til kampen i morn mellom Italia vs. Danmark Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Toppscorer tips: Har veddet med en kamerat i klassen. Får vel stå på mitt: Del Piero. Så enig så enig. Forøvrig håper jeg Nederland kommer til finalen, har alltid likt de. Hvem de skal møte er en annen sak Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ønsker Danmark og Sverige alt vondt - ABSOLUTT ALT! øhh Me er halvt dansk, og støtter Danskene. Noen fra skandinavia må jo nå finalene.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg og synes Danmark skal få komme langt. I motsetning til Sverige. Ellers har jeg alltid likt Nederland, selv om jeg ikke har den største troen på de i dette mesterskapet. Et lag jeg tror kommer langt er Tyskland. Tyskland og Tsjekkia Lenke til kommentar
simmy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vi må jo holde med våre danske venner, danmark har jo sinnsykt god saltpølse Har familie der selv, og har alltid hatt sansen for danskene. Er litt skandale at ikke Gravesen er med da, tror det trekker ned litt for våre venner mot de kvalme ekle italienerne. Jeg blei nesten litt lei meg i går da england tapa, syns det var lite fortjent. Verste er at jeg sa til kompisen min når england fikk straffe: "nå bommer beckham, så vinner frankrike 2-1 også får beckham skylda". Faen gerrard ska ha like mye av skylda for den tilbakepasningen asså, også er jo ikke akkurat Nintendo-James den sikreste bak heller da, brillefin sklitakling. Nei, heia england / danmarK / nederland /(og litt frankrike) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tenk hvor gøy det hadde hvert om England tapte en finale sjekk her Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Må legge til mer og mer, ettersom jeg kommer på noe jeg skal si: Tror at England når lenger enn man kan tro. De sier i alle år: "I år kan vi vinne". Jeg har ikke trodd det før, men etter kampen i dag kan man begynne å lure. England spilte kynisk og klokt, og kan virkelig overraske - tror jeg. Det er ikke akkurat noe nytt at England roter det til i slutt-minuttene, og nok en gang viser Beckham at han ikke fikser presset på straffe-spark... Synd for England som spillte en bra kamp. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror faktisk Sverige kan gjoere det veldig bra med Ljungberg , Slatan og Henke Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror Frankrike vinner denne gangen også. De gir seg ikke, og btw de slo England Lenke til kommentar
bitte Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Frankrike - England kampen var utrolig gøy match. Også var det pine meg reprise fra Cl finalen i 99. Nesten helt likt jo. Driitgøy. Men tror Spania, Frankrike, Italia og Nederland kommer lengst. Frankrike - Italia i finalen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror topp tre blir Frankrike, Spania og Nederland. Håper på Spania som vinner. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Tror topp tre blir Frankrike, Spania og Nederland. Håper på Spania som vinner. Nesten enig. Har tippet Spania - Portugal (Vinner: Spania) i finalen på sånn intern tippegreie. Men nå begynner jeg å tvile litt på Portugal, skulle kanskje heller satset på Frankrike. Endret 14. juni 2004 av gordito Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 tviler strekt på at Spania kommer til finalen. har egentlig mer tro på Portugal Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Tjekkia kommer til å overaske alle i dette EM..jeg har tro på at de kan nå helt til finalen...toppscoreren kan vell bli alt fra Zidane som har to til nå(14.6.04) til valeron,prso,del piero,van nistelrooy osv..håper på ett flott europa mesterskap=) Endret 21. juni 2004 av SjiraFF1 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Oj, her var det mye pisspreik!! Italia vinner EM. Fordi: Nr.1 Totti.....Han er verdens beste fotballspiller. Han scoret på tre frispark på to kamper på en uke mot milan i fjor. Han er verdens desidert beste!! Nr2 Resten av laget.....De har dobbelt opp på alle plasser Buffon...Toldo Camoranesi....Fiore (skjønner ikke åffer ikke Fiore spiller) Vieri.....Cassano. Jeg er Roma fan, men Cassano fortjener en plass på laget etter denne sesongen!! Til de som lurer på åffer Inzhaghi ikke er med på laget? Ikke rart spør du meg, forsi den mannen er født i en offside. Jeg skjønner ikke åffer ikke Romas keeper, Pelizzoli ikke er med på laget? Han slapp inn færrest mål i år i serien!! Andre plass, hadde det vært jævli' morsomt å se svenskene på. Dansker......på en fotballbane........Don't make me lough....hahaha Forsvaret til Italia er det beste i EM. Nesta Perrotta Cannavaro Zambrotta osv. Wow. Det er sykt, det. Jeg sier bare en ting, og jeg håper så mange som mulige her på forumet får det med seg... Forza Azzurri. Ingen Shevsjenko kan ødelegge denne gangen!! Azzurri i mitt hjerte Italia!!!!!!! TOTTI RULER!!!!!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Oj, her var det mye pisspreik!! ..og du fortsatte bare ser jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå