^^blade^ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) [Fjernet av moderator] Endret 14. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Dette er ingen markedsplass. Her er bruktmarkedet Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Ha ein ellers fin kveld. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ser du har slengt annonsen din litt rundt andre steder på forumet oxo. Forsetter du med det er kan det være at du blir utestengt fra det meste her. Du har som sagt ikke lov til å markedsføre dine salgsgjenstander på dette forumet. Men lykke til på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
^^blade^ Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ok, er ny her. Så jeg visste det ikke. Beklager! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Men sånn til fremtidige annonser du planlegger, så er det veldig viktig å legge ut kontakt-informasjon TYDELIG. Det er jo ikke akkuratt den beste spill-PC'en, skjermkortet er ikke noe bra og dessuten er rammen treg og overprisa, samt, hvilken diskettstasjon koster 250 kr? Yahoo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Men sånn til fremtidige annonser du planlegger, så er det veldig viktig å legge ut kontakt-informasjon TYDELIG. Det er jo ikke akkuratt den beste spill-PC'en, skjermkortet er ikke noe bra og dessuten er rammen treg og overprisa, samt, hvilken diskettstasjon koster 250 kr? Yahoo Kan faktisk få meg en DVD-rom til 250,- når den er brukt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ok, er ny her. Så jeg visste det ikke. Beklager! Det står i rettningslinjene da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Posten stenges og advarsel utdeles Endret 14. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg