Zetheus Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Det du nevner er en høyttalerpakke for surround (en veldig god en også). I tillegg trenger du en hjemmekino-receiver. Feks. denne Endret 13. juni 2004 av cdrom Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Det du nevner er en høyttalerpakke for surround (en veldig god en også). I tillegg trenger du en hjemmekino-receiver. Feks. denne Går det an å koble en Xbox til dette her, eller må jeg kjøpe meg en DVD spiller? Er litt nOOb på dette området Endret 14. juni 2004 av Ragnarok Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Det du nevner er en høyttalerpakke for surround (en veldig god en også). I tillegg trenger du en hjemmekino-receiver. Feks. denne Går det an å koble en Xbox til dette her, eller må jeg kjøpe meg en DVD spiller? Er litt nOOb på dette området Jeg vet ikke hvilke utganger en xbox har. Må nesten vite det for å si noe. Men uansett vil en vanlig dvd spiller være bedre. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Bruker optisk til boxen. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Det du nevner er en høyttalerpakke for surround (en veldig god en også). I tillegg trenger du en hjemmekino-receiver. Feks. denne Harman/Kardon 3480 er en stereoreciver og den kan du IKKE bruke! Harman/Kardon AVR 330 vil derimot være et fornuftig valg her.Noe mindre enn den duger ikke på de høyttalerne der. For å koble Xboxen til anlegget må du kjøpe en kabel som har optisk utgang.En slik kabel koster ca 200 kr. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heisann. Har for øyeblikket Logitech Z - 680 ( funker veldig bra til både film og spiling ), men nå har jeg lyst å kjøpe meg et anlegg som kanskje er noen hakk bedre. Har sett litt på Proson Reality mkII, og lurer derfor på om dette er et anlegg å satse på? Vil ha et best mulig anlegg til film og musikk som ikke koster mer enn 10 000 kr. Takker for svar. Det du nevner er en høyttalerpakke for surround (en veldig god en også). I tillegg trenger du en hjemmekino-receiver. Feks. denne Harman/Kardon 3480 er en stereoreciver og den kan du IKKE bruke! Harman/Kardon AVR 330 vil derimot være et fornuftig valg her.Noe mindre enn den duger ikke på de høyttalerne der. For å koble Xboxen til anlegget må du kjøpe en kabel som har optisk utgang.En slik kabel koster ca 200 kr. Sorry, my bad... Visste ikke at H/K hadde begynt å putte stereoforsterkere i hjemmekinoforsterkerboksene sine Er selvfølgelig helt enig med at Harman/Kardon AVR 330 er det riktige valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå