Gå til innhold

Lyst på ny spillkonsoll(er) ? - 100,000.00 US $

Döden

Anbefalte innlegg

Høres ut som en annonse. Det er altså ingen salgsannonse med mindre du har 100,000.00 US $ Personlig ser jeg heller på med humor og vannvidd.

EBAY

Helt sinnsykt sier bare jeg. Uten tvil den størrste spillsamlingen jeg har vært borti. :wow:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av en samling!

Mye sjelden hardware der - og ikke minst: Stort sett i originalemballasjen!

Dette er ting som bare vil stige i pris etterhvert som tiden går - er jo ikke noe annerledes dette enn folk som investerer i kunst eller frimerker.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan vedkommende har fått tak i alt dette? En ting er jo alle konsollene, men alt av development kits osv skulle man nå ikke tro var solgt til den vanlig japaner i gata :p

Hadde jeg hatt 100.000$ så hadde jeg ikke nølt, men nå har jeg ikke det så da er det ikke noe å snakke om.

Grattis til den som tar sjansen på dette, om noen. Vil ikke engang tenke på hva det vil koste å sende dette til Norge f.eks, eller alt av avgifter før du får det inn i landet. Sikkert mer enn verdien :roll:

Lenke til kommentar
JAPANESE TV GAME MUSEUM

COLLECTION SET FOR SALE

Har vel vært et eller annet tv-spill museum som har gått konkurrs/blitt lagt ned eller noe da.

Men var mye spesielle, sjeldne ting der. Absolutt noe man ville hatt om man kunne få det. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...