Döden Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Høres ut som en annonse. Det er altså ingen salgsannonse med mindre du har 100,000.00 US $ Personlig ser jeg heller på med humor og vannvidd. EBAY Helt sinnsykt sier bare jeg. Uten tvil den størrste spillsamlingen jeg har vært borti. Endret 13. juni 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Litt av en samling! Mye sjelden hardware der - og ikke minst: Stort sett i originalemballasjen! Dette er ting som bare vil stige i pris etterhvert som tiden går - er jo ikke noe annerledes dette enn folk som investerer i kunst eller frimerker. Endret 13. juni 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Synd nesten alt var japansk og at det ikke ble solgt oppdelt, men det kommer sikkert en luring og kjøper alt. Tenk dere all den portoen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Lurer på hvordan vedkommende har fått tak i alt dette? En ting er jo alle konsollene, men alt av development kits osv skulle man nå ikke tro var solgt til den vanlig japaner i gata Hadde jeg hatt 100.000$ så hadde jeg ikke nølt, men nå har jeg ikke det så da er det ikke noe å snakke om. Grattis til den som tar sjansen på dette, om noen. Vil ikke engang tenke på hva det vil koste å sende dette til Norge f.eks, eller alt av avgifter før du får det inn i landet. Sikkert mer enn verdien Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 JAPANESE TV GAME MUSEUMCOLLECTION SET FOR SALE Har vel vært et eller annet tv-spill museum som har gått konkurrs/blitt lagt ned eller noe da. Men var mye spesielle, sjeldne ting der. Absolutt noe man ville hatt om man kunne få det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 stikke i banken og se om jeg kan få lån på 1Mill som dette sikkert kommer til og komme på med porto Toll oL minste prisen var jo på 690700Kr WOW noen som kommer til og tjen seg litt penger .. VILL HA dette Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe, portoen blir sikkert like ille:) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 100 kilo fra Japan blir ikke billig nei. Desuten undret jeg meg selv på hvor han hadde fått tak i developer kit. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Museum? ja den pakken hadde jeg ikke takket nei til om den ble kasta etter meg nei.. men så mye penger har ikke jeg dessverre Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skulle gjerne hatt det der ja! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det verste av alt er at 1 mill som du sikkert må ut med ikke er en så værst pris for det greiene det. Tror han kunne fått betraktlig mye mer hvis han hadde solgt det individuelt, men det hadde jo tatt sin tid. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den er fjerna nå ser det ut som Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Var vel en eller annen gærning som kjøpte alt sammen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå