script Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har i dag en helt vanlig musematte, som følgte med et blad, da det er masse reklame på den. Finnes det noen musematter som er BRA?? Så man slipper masse støv og møkk?? Noen som har en musematte å anbefale og evt. i hvilken webshop den kan kjøpes? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Du har ikke sjekka hw og søstersidene noe særlig? Eller søkt på forumet? Har vært mange innlegg som har spurt etter det samme. Les testen av IceMat 2.0 hos Gamer eller Denne testen av 3 matter hos Overklokking Så får du en liten pekepinne... Jeg bruker forøvrig bordflata, helt ok til min optiske Logitech! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Det blir vel litt støv og dritt uansett hca slags musmatte du bruker... hmm... det som er lurt er jo å gå over til optisk mus, det har kommet for å bli, og kulemus er out date. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 ...også glemte jeg en test da... fUnc 1030 Og en ny test idag: Steelpad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå