Minty123 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har en iPod (hardiskbasert mp3spiller) med litt halveis herpa hardisk. Når jeg har brukt opp de 2 første gigabytene kommer jeg til et område på disken som er ubrukelig. Problemet er at etter det lille området ser hardisken ut til å fungere, men jeg får ikke brukt det fordi ipoden aldri kommer forbi det ødelagte område. Noen som har et fint program til å reparere slikt ? (har prøvd vanlig scandisk og utalige formateringer + disk doctor i Norton Systemworks) og noen spessielle tips til å komme over dette området ? ganske trist med en 10 gigs ipod når du bare får brukt 2,5 av dem. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Du kan jo prøve HDD Regenerator. Du finner programmet her Den er desverre ikke gratis Lenke til kommentar
bengh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei Er vel garanti på denslags! Fikk nettopp ny harddisk til erstatning for min gamle som streike etter 2 år og 9 mnd. De mente det ikke var de som hadde solgt den til meg men fikk ny disk for det (var ikke helt enig med Multicom om det forøvrig). God service Multicom ! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 nå er dette en mp3 spiller, og etter 1 års bruk nå har jeg vel gjort litt av hvert som ikke akkurat står anbefalt i instruksjonboka, så å kreve noen erstatning ville vel bare vært svindel Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så HDD'en er delt inni flere partisjoner og du får kun tilgang til en? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 nei nei, det er en hardiskbasert mp3spiller, som jeg ikke får brukt hele hardisken av, rett å slett fordi et lite område på den er ubrukelig, og jeg får ikke skrevet meg over det området... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå