Gå til innhold

Final fantasy VII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm for å være helt ærlig så aner jeg ikke. Men det jeg vet er at Final Fantasy VII er verdens beste (varighet: 10) spill, synes jeg da. Så ikke tenk så mye på det du ;)

Endret av syff
Lenke til kommentar

Jeg fikk solgt mitt for 450,- (Lenge siden. Kosta 490,- nytt da).

Det var kanskje litt dyrt. Men hvis det er strøkent, strøkne CD-er, og både manual og kart følger med i topp stand så er det vel verdt det.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt meg et strøkent eksemplar av Final Fantasy VII (Brukt) på QXL til 390 kr. Er det noen som syns det er overpris?

JA! Dette var dyrt... Til og med brukt.. Sier ikke at det ikke er verdt pengene, for det er det, men det er et jo et 7 år gammelt PSone spill.. :dontgetit:

Her i Bergen får man det for 300,- NYTT vel og merke på Platon :green:

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt meg et strøkent eksemplar av Final Fantasy VII (Brukt) på QXL til 390 kr. Er det noen som syns det er overpris?

390 kroner!! det varvel ganske überpris.... fikk jo kjøpt det for 150 kroner på spiderman

Orginal eller platinum?

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Det er definitivt verdt pengene.

Kjøpte platinum versjonen for tre år siden for 299, men hadde gladelig betalt mer :yes:

Lenke til kommentar
Ikke overpris det der nei. Jeg hadde gjerne betalt mer for det. Det er gammelt, men det er ett av verdens beste spill. ;)

For et 7år gammelt Playstation 1 spill er det for dyrt. Jeg er enig i at jeg godt kunne betalt med for det, men kjøper man det brukt skal man ikke betale så mye for det. Et nytt PS2 spill koster tross alt ca.500,-

Lenke til kommentar

ehhh :hmm: for meg virker det som om flertallet her ikke vet hva FFVII egentlig er verd hmm vel i sammler verdi så er FFVII kvalifisert til runt 1500 i plastikk forseglet stand (original første utgave i så fall mener jeg), noe det seriøst er verdt å betale for hvis man ønsker det til sin samling, er trosalt det beste FF spillet (no offense ikke gå off topic, kun min mening at den er best av FF'ene) Når det gjelder Platinum utgaven så har den ikke noe verdi utover det som den koster i butikken. :wee:

*Edit: Merket at det var i brukt tilstand vi snakket om, hmm da spørs det hvor brukt den er :ermm:

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...