paarsand Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bestillte her om dagen noe stasj fra komplett, av dette så var det to pakker med 2x512mb minne etc etc.. Når jeg hentet pakken i går, så så jeg at det manglet en slik pakke i denne pakken, men alt det andre var korrekt.. Noen som har vært borte i slike tilfeller før? og siden det står på pakkseddelen min at 2 stk skal være levert og pakken kun inneholdt en så må det jo være en klar pakkefeil på lageret til komplett? Pakken er i helt perfekt stand, og ser ikke ut til å være åpnet eller gjort noe med på noe vis. Hvis noen har erfaring eller tips om hva jeg kan bruke som fremgangsmåte her, for jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å bevise at jeg kun fikk en.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tips til fremgangsmåte? Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at du tar kontakt med Komplett, så ordner de sikkert opp. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har desverre ikke noen løsning til deg, men har iallefall selv som vane å (om mulig) åpne pakken på postkontoret, med en postansatt tilstede, tilfelle rottefelle. Gjør det så veldig mye lettere om noe manlger i henhold til pakkseddel, eller om noe har blitt ødelagt under transport. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hold oss oppdatert på hvordan dette går... Slike saker er viktig for meg når jeg velger nettbutikk-->menneskelige feil og hvordan de løses! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Noe ala det skjedde med meg en gang. En kort telefonsamtale, en liten mail, og en pakke var på vei til meg neste morgen. Ring komplett. De er tross alt mennesker de òg. Vanligvis pleier de å sjekke vekta på pakka, men det blir jo ikke så veldig lett Men prøv å få snakka med dem, så årner det seg sikkert. _StatuS_: Reagerer ikke de postansatte på dette? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg skal holde deg oppdatert rolfar. Jeg har sendt mail, men ville bare forsikre meg om ting og tang hvis det er noe å forsikre seg om.. Tenkte også på det med vekten, men dette blir jo 'litt' vanskelig.. jeje, får se hva de sier i morgen da.. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Hehe. Joda, er noen som reagerer. Var en gang en skikkelig snørr-unge av en ansatt som lurte på hvorfor jeg åpna den på postkontoret, da sa jeg bare at tilfelle det var en bombe, ville jeg ikke ødelegget huset mitt om den gikk av. Har aldri sett en bli så kritthvit så fort Var forresten ny-barbert på hodet, i perm-uniform og i følge med noen venner ifra pakistan. Hjalp sikkert litt Endret 13. juni 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
emulov Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Det samme skjedde meg! Bestillte deler til en ny pc, og fikk bare ene ram brikka. Men jeg sendte bare inn mail der jeg forklarte at den manglet i pakke, og at jeg ønsket å få den andre tilsendt. Ingen problemer eller noe og jeg fikk den i posten 2-3 dager etter jeg sendte mailen. Ros til komplett for god kundesupport! Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det skjer jo dessverre fra tid til annen at det mangler ting i pakkene, som [ReXoR] sier: De er kun mennesker (de som jobber på dataleverandørene også), og det er menneskelig å feile. Hver gang dette har skjedd meg har det bare vært å ringe og si fra, så har de(n) manglende varen(e) blitt ettersendt med en gang. Som alltid tror jeg at høflighet "det har sikkert skjedd en feil" lønner seg fremfor "f*en ta dere.." stilen! timtowtdi Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Som alltid tror jeg at høflighet "det har sikkert skjedd en feil" lønner seg fremfor "f*en ta dere.." stilen! Helt enig med deg der. MEN hvis man ikke når frem etter n-antall telefoner\mailer forandrer tonen seg hos meg iallefall til "nu må dokker før h¤¤¤¤¤¤"...osv Måtte det med telenor en gang etter å ha vært høflig først, for så at kundebehandleren trodde jeg var en enkel mann å prate rundt. Der tok han feil og jeg viste han hvor skapet skulle stå! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vanlig rutine er å sjekke lagerstatus opp mot selve lageret.. Mangler det en brikke er det iallefall greit. Er det korrekt (like mange på lagerstatus som fysiske lager) blir det verre. Men mulig de ornder noe for det. Vil tro det. Kommer vel ann på hvor "sikkert" lagersystemet deres er. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 For å oppdatere både deg rolfar, og dere andre. Så løste dette seg rimelig lett må jeg si, fikk idag svar fra komplett om at brikken er sendt i posten pga en feil hos dem. Var egentlig som forventet.. tror jeg.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja eigenteleg forventa me dette av Komplett, men det er jo bra at dei oppfyller forventingane utan og mukke, det er bra. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå