Petterahl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Lurer på om noen kan linke til noen bilder eller tester der dem tester 2-2-2-11, 2,5-3-3-11, 2-3-2-11 og alle varianter mot hverandre? Mener jeg har sett det før, men har lett forumet inn og ut uten at jeg har funnet det! ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge dette neste gang. ## Endret 13. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Siden dette er under hovedkort / rqam overklokking så tror jeg at du mener timings men er ikke sikker siden du ikke skriver det. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Siden dette er under hovedkort / rqam overklokking så tror jeg at du mener timings men er ikke sikker siden du ikke skriver det. Ja, jeg mener timings! Hehe, ble kanskje litt dårlig forklart! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Forskjellige timings og benchmarks er testet av en kar her : http://forums.amd.com/index.php?showtopic=...t=0entry96448 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå