Gå til innhold

Film: 2 "teazere" på extremsport film

Anbefalte innlegg

hei, driver på med et video prosjekt (Nice thugs) som er en extremsport film fra det lokale "extremsport miljøet" i sauda. filmen kommer til å inneholde snowboard, skateboard, trampoline, motocross, wakeboard og div morro.

Teazer 1: http://sauda-motocross.com/vaffel/film/nt_teaser.wmv

Teazer 2: http://sauda-motocross.com/vaffel/film/nt_teaser2.wmv

disse to ble lagd ganske tidlig så jeg hadde ikke fått filma så veldig mye, men det kommer til å bli mye mer. setter pris på konstruktive tilbakemeldinger.

takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tøft.

Synes begge klippene var stilige på hver sin måte.

Nr1 hadde rolig og fin start, og overrakset litt med en morsom og uventet tvist etter at han karen hadde kjørt frem og tilbake et par ganger. Gøy. :D

Nr2 var hakket mer spenstig. Den "best pose"-sekvensen var bra redigert og morsom på en slags selvironisk måte. Den dabbet muligens av litt etter det med litt mye dødtid mellom hvert klipp.

Uansett, stilig laget begge to. Ser ut til at det blir en bra film :)

Lenke til kommentar

takk :) veldig morro å høre :thumbup: du har rett i at det ble for mye dødtid mellom klippene i nr2, noen ganger hender det at jeg bare stapper inn ting som jeg tror blir bra, tror jeg må bli flinkere til å ta pause når jeg er lei. har laga enda en liten snutt foresten, bare til å besøke www.vaffel.moo.no

Lenke til kommentar

Synes de var greie nok selv om de var litt for stille for å være extremsport etter min mening. En annen ting er at dette ikke er teasere til en film! Trailere er ordet du er ute etter fordi teasere er utrolig korte sekvenser som utgjør 15-20 sekunder. Teasere for storfilmer vises på tv i reklamepauser osv...trailere som er lengre sånn som dette vises som oftest på kino og vhs (før filmen...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...