ijerku Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 ja siden den motoren som skal trimmes, ikke står i bilen så kan jeg bruke den i mellomtiden. Er det noen som har noen erfaring med efi settet til : www.034efi.com ? lurer på og bestille meg elektronisk insprut fra dem. vil også spørre om noen har erfaring med Catcams sine trimkammer? hilsen terje Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 nei det er ikke noen betydelig fremgang her pga sykdom men jeg håper og være tilbake med en massiv update om en stund . har også tatt på meg et annet prsjekt for og finansiere restaureringen av audien 1986 mod ford sierra 2,8 4x4 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) EFi sine motorstyringer er lettere og sette opp en andre, skal du ha feks Autronic så må du også ha kunskapen, med mindre du kjøper toppmodellen med autotune men det blir dyrt. du skal jo bare ha elektronisk insprut anyway så det blir jo overkill. Nok om det, bare du finner grunninstillingene ved å mappe etter Lambda 1 og ta det derfra så er det bare å justere og lære om hvordan de forskjellige justreingene påvirker motoren og lære av det, kjenner du noen som kan noe om dette? Endret 21. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det har ikke skjedd så mye i det siste. men jeg har nå fått kloa i en delebil som bare tilfeldigvis hadde en 20v 7a motor i seg. men jeg får ikke gjort noe serligt før jeg blir ferdig med den forden jeg har i garasjen. jeg regner med og bli ferdig med forden snart og da starter jeg for fult på audien hilsen den tidligere ijerku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå