Gå til innhold

VIVA LA FRANCE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia heia!

Fy f*** for ein kamp. Frankrike pressa i heile kampen, og på 2 minuttar...

Ser for meg ein reklame...

- One man...

- One ball...

- 2 minutes...

Fy flate altså...kampen Kroatia vs Sveits var dårlig, masse frispark og stygt spel. Dei 2 andre kampane har heller ikkje vore mykje å skryte av, men dette var ein forestilling utan det vanlege....wai wai wai wai....hoooooo ohoooooooo..dette kan bli eit bra EM

Lenke til kommentar

Frankrike var heldig men den asså. Men Zidane er jo pokker meg halve laget, alt spill er jo lagt opp rundt om han. Er nok han som kommer til å avgjøre hvor langt Frankrike kommer i årets EM. Verdens beste spiller uten tvil!

Lenke til kommentar
Faen! Heiet på England - de hadde seieren i lomma, men kom tomhendt tilbake. Kjipt, for alt i alt var de det beste laget.

Vel vel....England brukte stort sett heile kampen på å ha 8 spelarar rundt 16-meteren og halde av for franske angrep. Frankrike var best syns eg, og det var ein fortent seier.

Lenke til kommentar

Holder med england men det stemmer at frankrike spilte bedre. Og ja zidane er utrolig viktig i laget og eg tror resultatet hadde vært en annen hvis han ikke spilte.

Edit: Rooney er meget god han også. De ville ikke slippe han til.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Frankrike må slutte å bruke Zidane på alt spill, i første omgang stoppet spillet opp pga det skulle innom ham. Hvorfor tok Beckham straffa? Han har ikke no ekstremt rykte som god straffetager, scholes hadde putta, garant!

Men bevares meget imponerende innhenting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...