Seian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, hva med Bam Margeras tatovering ? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (Eg veit at pentagram skal beskyte mot Demoner), men etter som det er eit snud pentagram som er brukt her så har det strengt talt noko med satanisme å gjøre. Og ja, logoen er fin, og har en enda finere symbolikk. Jeg flipper kron\mynt om hva jeg skal tro på... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) dub: Det er ikke et satanist-tegn, det er et satanist-tegn modifisert til å representere noe annet. Les sitatet som ble slengt ut her, du. Endret 16. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Hehe, hva med Bam Margeras tatovering ? Hehe, har funnet et bilde av den selv! Tatoveringen EDIT: Tok bort IMG-tagen. Endret 17. juni 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja den var jo fantastiskt standard Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja den var jo fantastiskt standard Så standard at den er trykt opp på t-skjorter som sikkert selger ganske fett nå, i og med at det var fra en t-skjorte han fant motivet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe, han er vel ikke så nøye på det da tenker jeg Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ja den var jo fantastiskt standard Så standard at den er trykt opp på t-skjorter som sikkert selger ganske fett nå, i og med at det var fra en t-skjorte han fant motivet. Ok, det var nytt for meg. Uansett så ble jeg litt skuffet når jeg så den nærmere, ja. Men hadde jo aldri planer om å ta selve tatoveringen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den var ikke mye kul nei... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Du synes vel HIM er fantastisk bra, og digger Jackass også? Heh, no offence, forresten. Bare tester ut litt stereotyp-definisjoner. Hva er galt med HIM? Har kjøpt alle albumene fra statene, og her snakker vi geniale album. Jeg digger dessuten CKY. Gjør dette, meg en fanatiker? i think not!. Jeg ser aldri på jackass, men til tider viva la bam, CKY eller noe i den duren. Det er fett, men HIM / CKY lager godmusikk.. Ingen tvil om det. Edit: Logoen til HIM, vil jeg si at kanskje er en av de mest geneiale logoene jeg har sett. Men dette er min mening da.. Endret 22. juni 2004 av tøs Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er helt enig med tøs, HIM og CKY lager god musikk. Vil legge til at BAM er en digg person Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Stenges gr. bump etter ett år og 9 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg