Ceaucescu Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg så på Viva La Bam for en stund siden. Mener å huske det var episode 4. Uansett, de var i Las Vegas og Bam Margera tok en tatovering på venstre underarm. Finner ikke noen bilder av denne tatoveringen. Noen som har et bilde av den? (Det er ikke heartagram tatoveringen jeg leter etter) P.S. helst bilder med god kvalitet. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Ingen av dere som kunne finne noe heller? Fant ett bilde av den, men det var litt lite: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Fanatiker. Likte vel heller bare tatoveringen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Likte vel heller bare tatoveringen. Du synes vel HIM er fantastisk bra, og digger Jackass også? Heh, no offence, forresten. Bare tester ut litt stereotyp-definisjoner. Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Likte vel heller bare tatoveringen. Du synes vel HIM er fantastisk bra, og digger Jackass også? Heh, no offence, forresten. Bare tester ut litt stereotyp-definisjoner. Liker ikke bandet HIM, men logoen dems er fin (Hearagram, avataren min). Jackass kan jeg ikke si intereserer meg, nei. Skjønner ikke at dere fikk dette ut av spørsmålet om et bilde av en tatovering. Btw, no offence taken. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 HIM suger, Viva la Bam ruler. Har vært tilhenger av Jackass siden jeg var på ungdomskolen og ingen visste om det, når de var "underground" Ekke noe galt i å like Bam, Bam er rå, punktum Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jackass har aldri vært underground, CKY derimot... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Liker ikke bandet HIM, men logoen dems er fin (Hearagram, avataren min). Jackass kan jeg ikke si intereserer meg, nei. Skjønner ikke at dere fikk dette ut av spørsmålet om et bilde av en tatovering. Btw, no offence taken. Neh, har vært borti en del folk (på skolen bl. annet) som har funnet ut at de skal fullstendig kopiere hele "Bam-stilen", og skape en nye wannabegoth-bøgmetalkultur, så jeg lurte litt på om du var en sånn en. Jeg tok feil, though. Og ja, logoen er fin, og har en enda finere symbolikk. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Syns logoen ser ut som en iskrem med to kuler og en trekant i en sirkel... but hey! that's just me! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er et reversert pentagram, bortsett fra at toppen er formet om til et hjerte. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det er et reversert pentagram, bortsett fra at toppen er formet om til et hjerte. Åååh nå ser jeg det! Endret 15. juni 2004 av pebbe Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Det er et reversert pentagram, bortsett fra at toppen er formet om til et hjerte. Stemmer. Fint at noen påpeker det. Det er forresten formet i det gyllne snitt, om jeg ikke tar helt feil, så flertallet burde egentlig like det. Teoretisk sett. Endret 16. juni 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er et reversert pentagram, bortsett fra at toppen er formet om til et hjerte. Så kva står symbolet for? kjærleik og satanisme? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Pentagram har ikke en dritt med satanisme å gjøre egentlig, det kommer fra hekser og er ett beskyttelsestegn... Satanistene bare snudde det oppned så det kunne ligne på ei geit\satan... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er et reversert pentagram, bortsett fra at toppen er formet om til et hjerte. Så kva står symbolet for? kjærleik og satanisme? Etter hva jeg har hørt, så er symbolikken kjærlighet og død sammen som èn. Something good and sweet embraced with something evil and dark. Together it seems like a perfect illusion. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Pentagram har ikke en dritt med satanisme å gjøre egentlig, det kommer fra hekser og er ett beskyttelsestegn... Satanistene bare snudde det oppned så det kunne ligne på ei geit\satan... Eg veit at pentagram skal beskyte mot Demoner, men etter som det er eit snud pentagram som er brukt her så har det strengt talt noko med satanisme å gjøre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Om satanistenes uvitenhet og dårlige fantasi, ja Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Om satanistenes uvitenhet og dårlige fantasi, ja jo da. men dei er flinke til å snu ting opp ned. Det skal dei ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg