Gå til innhold

Hvilken telefon vil du helst ha?

SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
p1000/p1010/p-mx/p2010

vett ikkje kva den kommer til og hete men det er opp følgeren til p900 som har 3g edge og alt nytt...

noen spesefikasjoner: inne bygget gps, lang distanse ir, bluetooth v2.0 100m, 5Gb minne, minne kort, tv tuner, wlan, 5 mega pixsel osv..

ok dette var litt optimistisk tenkning men det kan skje.

folka i sony ericsson har kansje tankene rundt ein lignene mobil, hva vett eg?

foresten noen som vett spesefikasjoner om den neste p se telefonen.

vist det kommer ein! :hmm:

Så vidt jeg har skjønt kommer det en ny modell av P900 til høsten, men uten store endringer desverre.. Noen hinter til tastatur i dekslet, og det er også blitt sagt at oppløsningen på kameraet blir stående... som er noe merklig.

Har selv P900, og har man hatt den en stund begynner man jaggu å bli aldri så lite kravstor når det kommer til mobiltelefoner... Bytter ikke denne ut før jeg får WLAN, 3G og noen gb minne...

Lenke til kommentar

Min neste telefon blir enten Neonode 1, eller en eller annen liten mobil med kamera med minst 1Megapixel (kanksje den nye siemensen)

Har ombestemt meg tror jeg. Vil heller ha SL65

Endret av Olaff
Lenke til kommentar
Bare for å nevne en telefon, så sier jeg.......  Nokia 7700! :roll:

Går rykter om at Nokia har skrinlagt 7700. Noen som vet?

Skulle til å spørre angående denne telefonen jeg også.

Den skulle jo komme i dette kvartalen (som straks er over) og jeg har sett lite til den. Ingenting av smakebiter noen steder...

Rart.. skrinlagt tviler jeg på at den er, i og med at den er deres første Series 90.

edit:

Søren heller. Jeg fant dette på produktsiden deres:

Not commercially available.

Used only for piloting of mobile media services with key industry partners.

Synd. Men gleder meg til å se mer fra Series 90.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

sl65 ser deilig ut... synd den bare har 130*130 pixels skjerm... Virkelig synd...

Det den burde ha er: mmc, mp3-spiller, megapixelkamera, 3g, push-to-talk, symbian, langdistanse-bt, dritfet animert meny, video-opptak med 50 bilder pr. sec, og oppløsning på 200*200 pixler, skerm på over en mpxl.. så pris: 3000. Optimist, jeg? neida... lever bare i en anne tidsalder :grin:

Lenke til kommentar
Bare for å nevne en telefon, så sier jeg.......  Nokia 7700! :roll:

Går rykter om at Nokia har skrinlagt 7700. Noen som vet?

Skulle til å spørre angående denne telefonen jeg også.

Den skulle jo komme i dette kvartalen (som straks er over) og jeg har sett lite til den. Ingenting av smakebiter noen steder...

Rart.. skrinlagt tviler jeg på at den er, i og med at den er deres første Series 90.

edit:

Søren heller. Jeg fant dette på produktsiden deres:

Not commercially available.

Used only for piloting of mobile media services with key industry partners.

Synd. Men gleder meg til å se mer fra Series 90.

Da var det bekreftet da. Hadde bare lest litt på forskjellige forum at den ikke skulle komme ut.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...