ØysteinI Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Noen som veit hvordan man kan hindre at IE hele tiden skal laste inn sider fra sin Internet cache/ Midlertidig Internett filer ? Jeg sitter på en laptop (med treg hdd) og er alltid koblet til nettet via bredbånd (min 1Mbit). Hvis jeg holder på med noe litt mer "krevende" på laptopen mens jeg surfer, resulterer det i at IE hele tiden skal lese litt fra disken ... og det jeg holder på med, går sakte. I tilegg, så går det som regel raskere å bare laste ned sidene fra nettet, enn at IE skal hente de fram fra disken hele tiden. Hvordan får jeg IE til å drite i hele cachinga av websider? (Jeg vil bruke IE, ikke Opera eller Netscape.) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Tools -> Internet Options -> Settings Hvis du setter den til å sjekke 'every visit to the page' så unngår du cachinga tror jeg. Er forøvrig enig med deg at caching er en uting - man trenger det strengt tatt ikke hvis man har nogenlunde grei linje. Endret 13. juni 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 du kan vel også begrense plassen den skal lage filene på til 0mb i verktøy->instillinger->instillinger for midlertidige filer Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nei, det er 1 MB som er minste verdi. Jeg tror Shimano har løsningen ved å velge "every visit to the page". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå