Remind Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sjekk dette! LoL http://bos5e.mandatory.org/rundmannen/r2.swf Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sorry, men det der var alt annet enn morsomt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kor er humoren i dette? Skulle blitt postet under ....... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg sier bare en ting. Goatse-gag. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 skulle og si at det var noe goatase greier Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den var "hjemme mekka" Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Oi?! Da vedder jeg på at du får latterkrampe av denne vitsen: Det var en mann som gikk over et gangfelt og bannet til en bil. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) hvorfor har folk et enormt behov her inne i humor-delen til å fortelle trådstarter at det ikke var morsomt? Folk har forskjellig humor. Syntes at dette ødelegger mye av poenget her inne. Er også sikkert mange som gir faen i å poste fordi at de blir bare ledd ut fordi at noen hevder at de har dårlig humor... EDIT : for ikke å glemme alle som roper OLD. hva med de nye brukerne av forumet? Eller de som aldri har lagt merke til det før? Skjerp dere! Endret 19. juni 2004 av monzilla Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Når de er så dårlige som denne.... ja da klarer jeg faen meg ikke å dy meg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Enkel humor er ofte den beste. Synes den der faktisk er mye bedre enn mye av det andre jeg har sett under "humor". Dessuten er den hjemmelaga og det gjør den ufattelig mye bedre enn alle dere som "wow, fant et kult klipp på ebaumsworld - det har INGEN sett før... PASTE PASTE PASTE!!!!!!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Woooooo, hjemmelaget. Gjør den ikke veldig mye bedre fordet. Den stinket! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er vel meningen? Herre, at noen skal være trege... Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Wohooo!! TRODDE JEG SKULLE LE MEG IHJEL! SERIØST JÆVLIG BRA!!! HERREGUD!!! Eller, hvis jeg tenker meg om så var det der i grunn SINNSYKT latterlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå