3dme Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Heisann Jeg har fått Sasser.e virsuet,men removal tool fungerer ikke,den finner ikke viruset (Norton Antivirus finner det heller ikke på scan,men autodetecter det). Jeg kjører Winxp og viruset er i winhlp filens i system32. Hjelp,noen? Lenke til kommentar
CD Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Before you begin: If you are running Windows 2000 or XP, and have not yet done so, you must patch for the vulnerability described in Microsoft Security Bulletin MS04-011. If you do not, it is likely that your computer will continue to be reinfected. What to do if the computer shuts down before you can patch or get the tool This threat can cause Windows to keep shutting down and restarting. This can prevent you from installing the Microsoft patch or downloading the tool described below. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Problemet er at sasser removal tool ikke finner sasser viruset.. Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvordan vet du da at det er Sasser viruset du har fått? Prøv en online virusscanner F.eks. denne: www.antivirus.com Lenke til kommentar
3dme Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Fordi norton autodetecter det som sasser.e.worm og fordi pcen har restartet seg selv noen ganger og er mye treigere (pcen er ikke 1 måned gammel engang) er ganske sikker da. Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Prøv denne. Den skal ihvertfall ta Sasser.E Lenke til kommentar
3dme Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Nå har jeg funnet ut av problemet,sjekket aktivitets loggen og det viser seg at Norton antivirus sletta sasser med en gang det detecta det,Beklager for misforståelsen,takk til alle som hjalp meg. Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For å gi deg tid til å gjøre alt scanne osv I "Kjør" Skriv shutdown -a Hvis jeg husker rett fikk jeg dette tipset for å avbryte nedtellingen for avslåing av maskinen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Feilpostet. Skal ligge under Programvare->Sikkerhet. Og dårlig bruk av emne-feltet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg