Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kjører på 1800+ nå (1,52ghz) å den har jeg testa ut mye med. spillt litt battle field 1942.. for å teste om den blei varm.. den holdt seg på 45c hele tiden.. jeg skrudde fpsen opp til 150,,, men da kom det bare rare pipelyder osv. fra pcen .. så jeg skrudde den ned på 145 igjenn.. da er den på 1800+ (1,52ghz). hva kan jeg gjøre for å yte mer?

 

Mvh Gamblaren...

Lenke til kommentar

sååå mangen visninger men bare 1 svar.. kom igjen da.. jeg har bare stilt på cpu speeden jeg fikk den opp i 151 og da kom jeg inn i windows å den lå på 45 grader... skal jeg stille på noe annet.. ?=

 

Har hovedkortet abit kg7 og kjører:

 

cpu: 151

multipiler:13

fsp:3:3:1

 

da er det 1586--og tilsvarer en xp1900+

 

 

Pliz hjelp meg... er dette farlig? jeg bare tester.. jeg har ikje peiling..

 

Mvh Gamblaren

Lenke til kommentar
jeg kjører på 1800+ nå (1,52ghz) å den har jeg testa ut mye med. spillt litt battle field 1942.. for å teste om den blei varm.. den holdt seg på 45c hele tiden.. jeg skrudde fpsen opp til 150,,, men da kom det bare rare pipelyder osv. fra pcen .. så jeg skrudde den ned på 145 igjenn.. da er den på 1800+ (1,52ghz). hva kan jeg gjøre for å yte mer?

 

Mvh Gamblaren...

du må øke volten på cpuen... De fleste prosessorer er sånn at hvis du øker fsb eller mp så må du som regel ha mer volt.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...