Zemeckis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei Så nettopp Event Horizon for første gang.Sinnsykt bra film.Men er det noen som vet hva låta/musikken som kommer til slutt heter?Sorry om det er feilpost Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 eg vet ikke... men har du førsøkt å søke etter "Event Horizon Soundtrack" ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hehe Event Horizon ja. Du får vel ikke sove i natt så da kan du jo prøve denne: Funky Shit med Prodigy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Fant låta nå.Sov faktisk veldig godt i natt.Men jeg synes Event Horizon var litt skummel noen ganger Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ja, Event Horizon er en undervurdert klassiker det ja. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 "Litt skummel".. jeg skvatt himmelhøyt mange ganger underveis.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 "Litt skummel".. jeg skvatt himmelhøyt mange ganger underveis.. Var vel hensikten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå