jossa Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 er totalt ukjent med linux og skal gå over til Lycoris Desktop/LX og lurer derfor på: [*]. hva bruker man på linux i steden for rapsopppe? [*]. hvordan går det og koble to PC-er opp i nettverk og dele internett? (der en har Lycoris Desktop/LX og den andre win xp) [*]. finnes det noen p2p progs. til linux (kazaa klient ol.) _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-04-15 22:42 ] Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 22:41, jossa skrev:er totalt ukjent med linux og skal gå over til Lycoris Desktop/LXog lurer derfor på:[*]. hva bruker man på linux i steden for rapsopppe? [*]. hvordan går det og koble to PC-er opp i nettverk og dele internett? (der en har Lycoris Desktop/LX og den andre win xp) [*]. finnes det noen p2p progs. til linux (kazaa klient ol.) 1. Støtte for PPPoE er vel innebygd i de nyere kjernene. For å koble opp kan man bruke Roaring Penguin's PPPoE software f.eks. 2. Dette kan gjøre med IP Masqurading f.eks. 3. Gjør det sikkert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Kazaa finnes for linux, tror ikke den er gui basert... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 takker for svar men jeg ble ikke no klokere av den grund jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med de filene (vet ikke hva som er den riktige) konkrete linker til software og gjærne til en how2 (jeg vet ikke hvordan jeg skal instalere en fil i linux, men har svært lyst til å lære meg linux ) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: jossa skrev (2002-04-16 07:36):takker for svar men jeg ble ikke no klokere av den grund jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med de filene (vet ikke hva som er den riktige)konkrete linker til software og gjærne til en how2 (jeg vet ikke hvordan jeg skal instalere en fil i linux, men har svært lyst til å lære meg linux ) STFW :wink: Det følger som oftes med en README fil eller.no der det står hvordan det gjøres. ellers er freshmeat en bra plass å søke etter filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå