Hoax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Fikser du en bil bør du ha litt peil, for det er ikke noe du bare kaster hvis det blir mislykket. Har du ikke greie på hvordan du skal gjøre det så blir det somoftest tamt og stygt. Hvor mange har montert bilstereo? Det var kanskje en jævlig jobb å strekke kablene, men så ble det sikkert ganske bra også. Husker da jeg gjorde det, måtte sage og file i karosseriet for å få høytaler magneten langt nok inn i døren og hattehyllen, men bra ble det heldigvis. Det er det samme som å bunte opp noen ledninger i PC kabinettet å kamuflere dem så det blir mere ryddig, sage ettpar hull å sette vifter der. Gjør du en liten lakkering på bilen så bør du ha tunga rett i munnen, for blir det dårlig så er et ikke så morsomt lengre... Samme med PC kasse, gjør du en tabbe der så er det bare å begynne reprasjon på modding. Stygge utvendige feil vises bedre enn resten som kan være veldig bra. Hverken det å drive med biler eller PC modding er Harry, bortsett fra sånne PC'er som ser ut som noe langhårete som har kommet kravlende inn i huset fra en sump bak et atomkraftverk. Eller biler som så senket at de ikke kommer seg over fartsdumper, og er penselmalt med snørrgrønn og rosa maling med nummer på alle større flater og ser ut som den skal brukes til rallycross. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hehe... Joda mulig jeg er veeeldig harry..... Lengst til høyre... bak div rot ligger en stabel med HDD og DVD-rom.. (Modde kabinettet) Kan sees her På venstre side ser dere Toppen til en 96 ford mondeo... Har byttet ut den motoren og satt inn en ny..... Det er et helvete å bytte motor på en bil i kjelleren/garagen hjemme..... Iallefall på nyere bil..... 74 Golf er MYE lettere,,,en kabel til batteri...gassvaier... og speedometervaier... 4 skruer og ut med motor..... Ellers ryddig benk??? Ordnung MUSS zu sein Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 må legge til en link som passet veldig godt til anledningen.. Dere vil IKKE bli skuffet streetglow viser at voksne folk er like "små unger" som oss Lenke til kommentar
quack Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Å modde et tower klarer alle bare de har en dremel og litt fantasi. Jeg modda første toweret mitt for mange år sia. Å skru bil blir noe helt anna. Jeg pusser opp en gammal bil for tida. Rustsveising, overhaling av bremser/motor, gjøre det pent inni kupeèn osv + at det skal sitte sammen bra og skikkelig når man nesten har 200 hester under huven. Alt må godkjennes og være perfekt. hvis man snakker litt mer avansert bilskruing så kan ikke det sammenliknes med casemodding. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tje... Harry er vel rellativt. I en "klasseundersøkelse" ble grilldress og de med wunderbaum i jakkelomma på toppen av lista. Begrepet er så rellativt ut fra synspunkt, SÅ JEG HÅPER INGEN BLIR UVENNER HER I HARRYDISKUSJONEN :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå