Master Casemod Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg lurer på.....er modding....belysning, overklokking er d harry? akkurat som de rånerne med sine biler....blir vi datafolk kalt harrye? start en liten diskusjon på d hvem fant oppp modding/styling og overklokking? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 harry ? haha.. nei, egentlig ikke.. det er KULT å være harry.. Harry: -Cowboyhatt -Rødrutete skjorte -Skinvest -Boots Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tja, folk er forskjellige. Noen liker 240'er malt med kost og kabinetter fulle av lys som er malt. Andre liker stilrene biler og stilrene kabinetter... Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg er NERD, ikke "Harry" og stolt av det! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 harry ? haha.. nei, egentlig ikke.. det er KULT å være harry.. Harry: -Cowboyhatt -Rødrutete skjorte -Skinvest -Boots legger til råning! Case modding er harry for de som ikke driver med det, akkurat som råning... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Klart casemodding er harry! Akkurat som bilstyling. Men vil ikke gå like langt som råning, da det mer er en livsstil. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvem bryr seg om noen synes det er Harry eller ikke? La folk synes hva de vil... Jeg bryr meg mindre, så lenge jeg er liker det jeg driver med. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ferdigmodda "diabolic" (og resten av de fjortis kabinettene), og et par katoder inni er HARRY. Et ordentlig for-seg-gjort og modda kabinett dog er kult. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Husk at ting som er harry har en gang vært kult, og hvis du VET at det er harry, så er det fremdeles kult Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 såklart det er like harry å style PC-kabinett som å style rånebiler casebuild blir litt annerledes.. kommer an på det helhetlige inntrykket og hvor mye du styler det. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg lurer på.....er modding....belysning, overklokking er d harry? akkurat som de rånerne med sine biler....blir vi datafolk kalt harrye? start en liten diskusjon på d hvem fant oppp modding/styling og overklokking? Det er harry å kjøpe ferdig modda kabinetter og slengen inn et par katoder eller lignende og samtidig brife med det som case modd. Men bygger man opp fra grunnen slik som dr.spawn og mange flere så er det bare tøfft. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 å modde biler eller å modde tower er for å skille seg ut fra mengden og ikke ha det samme som alle andre. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 harry trenger ikke nødvendigvis å være negativt.. så lenge du er fullt klar over at det du driver med er harry... Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg vil så at det er VELDIG avhengig av hvordan man modder, det er akuratt det samme med biler. Jeg regner med at alle her kan si seg enige i at biler som er stylet veldig gjennomført er meget pene/stilige/kule (...), mens andre biler (f.eks. de som kjøper blanke hjulkapsler på biltema og "styler" bilen slik) blir litt mer harry.. som sagt, det er helt avhenging av hvordan man modder. Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvem bryr seg om noen synes det er Harry eller ikke?La folk synes hva de vil... Jeg bryr meg mindre, så lenge jeg er liker det jeg driver med. Godt sagt! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg vil så at det er VELDIG avhengig av hvordan man modder, det er akuratt det samme med biler. Jeg regner med at alle her kan si seg enige i at biler som er stylet veldig gjennomført er meget pene/stilige/kule (...), mens andre biler (f.eks. de som kjøper blanke hjulkapsler på biltema og "styler" bilen slik) blir litt mer harry.. som sagt, det er helt avhenging av hvordan man modder. Nja, kan strekke meg til _litt_ avhengig. Hvis vi tar for oss en bil, så er forskjellen på en ekstremt "proffstyla" bil og en med blanke hjulkapsler fra biltema, kun en ting: PRISEN. Sosseharry og fattigharry. Det første bilen ser mer gjennomført ut, men intensjonen fra eierene var nøyaktig den samme, nemmelig og modifisere. Og dermed er vi tilbake der vi startet. For vi må ikke glemme den vitale forskjellen på å modde, og ha noe som er moddet. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg vil så at det er VELDIG avhengig av hvordan man modder, det er akuratt det samme med biler. Jeg regner med at alle her kan si seg enige i at biler som er stylet veldig gjennomført er meget pene/stilige/kule (...), mens andre biler (f.eks. de som kjøper blanke hjulkapsler på biltema og "styler" bilen slik) blir litt mer harry.. som sagt, det er helt avhenging av hvordan man modder. Nja, kan strekke meg til _litt_ avhengig. Hvis vi tar for oss en bil, så er forskjellen på en ekstremt "proffstyla" bil og en med blanke hjulkapsler fra biltema, kun en ting: PRISEN. Sosseharry og fattigharry. Det første bilen ser mer gjennomført ut, men intensjonen fra eierene var nøyaktig den samme, nemmelig og modifisere. Og dermed er vi tilbake der vi startet. For vi må ikke glemme den vitale forskjellen på å modde, og ha noe som er moddet. blir ikke helt det samme,de som styler bil kan sammenlignes med ferdig moddere, mens ekte moddere kan sammenlignes med de som plukker fra hverandre en bil og bygger den sammen igjen med en helt nytt utseende... Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvem bryr seg? Det som er problemet er at de som sier at andre er harry , om de er det eller ikke, har et behov for å snakke nedlatende om andre kun for å hevde seg selv. Dette om det blir sagt negativt ladet vel å merke. Dette er også mennesker som har et veldig behov for å "være voksene" og har et lite liberalt syn på hva som er "høvelig" eller som jeg velger å kalle det: Trangsynte ideoter med liten p***. Ja, barnslig sagt men jeg er både harry og barnselig. Jeg er både råner og modder "noob" og kjempe harry. Om du bruker penger på en wunderbaum eller styling så er det like harry det det jeg tror noen mener med harry er at har du lagd noe selv og det er elementer som enkelte finner sært eller ikke liker, så gjør usikkerheten dem's til å prate nedsettende om de for at de ikke liker folk som tør å gjøre hva dem vil i stede for å følge massen av andre mennesker som de tror mener det de gjør! Dette er ment om de som sier harry som noe negativt noe jeg ikke synes det er Lenke til kommentar
karamba Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror faktisk at "pc-rånere" ikke har mulighet til å bli så harry som "bilrånere". Harry-stempelet blir vel stort sett gitt fra folk som er utenfor det aktuelle miljøet, og ikke av de som er i det. Pc-rånere er jo ytterst sjelden synlige med pc`ene sine for folk utenfor miljøet, mens bilrånere tøffer opp og ned hovedgata hvor alle kan se dem (og stemple dem som harry). ...men at "show-off" er noe av motivasjonen for begge gruppene, er vel helt klart. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg lurer på.....er modding....belysning, overklokking er d harry? akkurat som de rånerne med sine biler.... For meg stiller disse to tingene i samme klasse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå