Gå til innhold

Kan noen anbefale et godt tastatur?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal kjøpe ny pc, og trenger tips til et godt tastatur. Det må være trådløst, og det trenger ikke følge med mus. Det må ikke være noe merkbar forsinkelse, for jeg skal spille mye. Og det bør helst være med "funksjonstaster", altså programmerbare hotkeys.

Tusen takk for hjelp

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det være trådløst? Spesielt hvis du skal spille mye vil du bli plaget med at batteriene går tomme veldig fort. Jeg vil heller anbefale Logitech internet navigator keyboard special edition. Det er ikke trådløst, men svært godt, mange programmerbare taster, og koster heller ikke så mye.

Lenke til kommentar

Ok, dere småtroll som ikke har brukt et trådløst tastatur over tid, og anbefaler de samme tastaturene dere selv har kjøpt, hysj med dere.

Han spør om et trådløst tastatur, så anbefal et trådløst tastatur hvis dere har brukt et lenge nok. Å si at batteriene går tomme "veldig fort" er pisspreik, og stammer fra folk som har begrenset erfaring med trådløse tastatur. Når det er snakk om mus, stemmer det, men det er ikke nevnt med ett ord her.

Kan selv anbefale Microsoft Wireless Optical Desktop Pro (med knekk, helt utrolig deilig når du blir vant med det), eller Microsoft Wireless Optical Desktop Elite (normalt oppsett). Mus følger med begge pakkene, men holder ikke til så mye mer enn enkel peking. Min har lagt på hyllen hele tiden.

Lenke til kommentar

Nå så handler ikke dette akkurat om dette emnet, men hadde det ikke vært en kjempegod idè av tastaturprodusentene å laget en alternativ strømforsyning (stikkontakta)?

Frustrerende dersom man skal gå tom for batterier og bare har ETT sett med oppladbare batterier :|

<lage sånn selv snart :D>

Lenke til kommentar
Ok, dere småtroll som ikke har brukt et trådløst tastatur over tid, og anbefaler de samme tastaturene dere selv har kjøpt, hysj med dere.

Han spør om et trådløst tastatur, så anbefal et trådløst tastatur hvis dere har brukt et lenge nok. Å si at batteriene går tomme "veldig fort" er pisspreik, og stammer fra folk som har begrenset erfaring med trådløse tastatur. Når det er snakk om mus, stemmer det, men det er ikke nevnt med ett ord her.

Kan selv anbefale Microsoft Wireless Optical Desktop Pro (med knekk, helt utrolig deilig når du blir vant med det), eller Microsoft Wireless Optical Desktop Elite (normalt oppsett). Mus følger med begge pakkene, men holder ikke til så mye mer enn enkel peking. Min har lagt på hyllen hele tiden.

Ja. Microsoft Wireless Optical Desktop Pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...