DaRonin Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Jeg prøve å laste over filer fra daan til mobilen (minnekortet) det er 125mb ledig! men det kommer beskjed om at filen ikke kunne flyttes over siden det ikke var mer plass på disken... Hva kan jeg gjøre? ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge dette neste gang. Endret 13. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 vel..filer fra dataen lagres i innboksen vanligst, så gå inn på innstillinger for innboksen og forandre lagringsplassen fra telefonminne til minnekort. Lenke til kommentar
DaRonin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 hvordan gjør jeg d... Lenke til kommentar
Skrue_Mc_Duck Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 som han sier: "vel..filer fra dataen lagres i innboksen vanligst, så gå inn på innstillinger for innboksen og forandre lagringsplassen fra telefonminne til minnekort." bedre kan ikke jeg kan forklare det.........! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vennligst fjern capslock fra emne feltet før en mod stenger det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 vel, hvordan mobil har u a?? men hvis du har symbian 60 telefon gjøres det slik: meldinger innstillinger annet minne i bruk minnekort Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 vel, hvordan mobil har u a?? men hvis du har symbian 60 telefon gjøres det slik: meldinger innstillinger annet minne i bruk minnekort Gjelder denne innstillingen også for SX1? Fant ikke fram på min SX1. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Det går ikke på SX1. Går riktignok på 6600, men ikke SX1. Edit: Leif var en tur innom Endret 13. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 på sx1 sender en jo direkte hvor man vil på telefonen, så der er man ikke nødt heller :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå