Marvil Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Får vite hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen i morgen eller tirsdag, og kom på en liten ting; Kan jeg komme opp i det faget jeg kom opp skriftlig..? Mener at det før var svært sjelden at dette skjedde, men at etter at de innførte obligatorisk muntlig eksamen (VKII) så var alle fag like realistiske, selv om man hadde vært oppe i det skriftlig..? Endret 13. juni 2004 av Marvil Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ganske sikker på at du kan koma opp i alle fag når det gjeld norsk så kan du vel komma opp i det sjølv om du har hatt 2 skriftlige eksamenar i faget... då gjeld det sikkert andre fag og veit eg. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jadda, i morra skal jeg ut i helvete.. Da er det matte eksamen for meg Kommer sikkert til å gå rett til helvete. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, du kan komme opp i et fag selv om du også kom opp i skriftelig i samme faget. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, du kan komme opp i et fag selv om du også kom opp i skriftelig i samme faget. OK, det gikk en del rykter om at det ikke var mulig å komme opp i det trekkfaget du hadde hatt skriftlig eksamen i.. Hm, blir tragisk i morgen, har ingen "gode" fag å komme opp i.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg kom opp i matte skriftlig, og var selvfølgelig så uheldig å komme opp i norsk muntlig. I morgen kl. 11.30 skjer det . Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 En jeg kjenner kom opp i kjemi både muntlig og skriftlig. Jeg skal opp i engelsk i morgen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hm, kom ikke opp i noe i dag, så jeg kommer opp i enten historie, religion eller matte i morgen klokken 9.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå