Gå til innhold

Kamera til rundt 4 lapper...

Anbefalte innlegg

Har sett på Anbefalinger, men siden den nå er over 2 måneder gammel så ser jeg det som sannsynlig at priser kan ha endret seg. Derfor spør jeg i forumet.

Først og fremst, planen er å kjøpe ett digitalt speilrefleks nærmere jul, men nå ser det ut til å man ikke kan vente med å gå over i den digitale verden. Er lei av å sponse Kodak :thumbdown:

Kunne dermed tenke meg ett kamera til rundt 4000 kroner (+/- noen hundrelapper), gjerne rimeligere. Det bør ha minst 4MP, noe optisk zoom samt være rimelig raskt på å ta bildet fra man selv har trykket på utløseren. Familiebruk er stikkordet, mye bilder av små barn som gjerne beveger seg raskt...

Har bittelitt erfraing med Canon S50 og Minolta DiMAGE 7i, bekjente som har disse. S50 har fin størrelse og virker OK. DiMAGE 7i er litt for stort (og noe dyrere) i forhold til det jeg er på utkikk etter nå, men det jeg likte godt der var at man kunne vinkle øye-stykket.

Noen som har forslag om kameraer som kan være aktuelle? Er åpen for alle merker (bortsett fra Trust o.l.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har planer om å kjøpe meg Sony DSC-V1. Koster cirka 4200på nettet i Norge... Pluss porto da... Eneste negative med det er at det bruker MemoryStick som er litt dyrere enn annet minne!

Jeg skal bestille et sånt fra USA nå (fetter'n min skal over) og da får jeg det for 4.200 inklusive porto og en tilleggspakke med 256MB minne, ekstra batteri og taske. Litt andre priser der borte, ja... ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...