Luan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har kjøpt meg nokia 6230 nå og har lyst til å kjøpe bt adapter og mmc kort til den.. men jeg kan ikke så mye om det, kan noan hjelpe meg med hvilken adapter og mmc som er best? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Skal du overføre sanger (mp3 filer) til mobilen så vil jeg anbefale at du heller titter på en minnekortleser; mye raskere og enklere hvis du skal overføre mange sanger. Da må du nesten ha en "usb 2.0" adapter, forusatt at din pc støtter usb 2.0. Her kan du egentlig velge og vrake. Selv har jeg et chlas-ohlson adapter som virker fint-fint. Når det gjelder blåtann adapter kan du ta en titt på noen av msi sine adaptere,som jeg iallefall har hatt gode erfaringer med. Når det gjelder mmc kort er twinmos sine mmc kort generelt gode. Jeg har selv bla. Ett 256 mb. kort og ett 128 kort som virker bra. Komplett.no selger msi adaptere og TwinMOS mmc kort Endret 13. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Luan Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 takk for tipse... har en kortleser fra datafab (pocfsm-usb), tror den vil virker... Lenke til kommentar
Binary Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ulempen med minnekortleser er at du må ta ut kortet av mobilen. Tror dekslet kan bli litt løst dersom det taes av veldig ofte (min mening i allefall). Her er en side med test av overføringshastighet (mangler minnekortleser): http://www.expansys.nl/forumthread.asp?cod...8417&thread=804 Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Her er en side med test av overføringshastighet (mangler minnekortleser) På den sida stod det: I haven't tested the data transfer speed with my TwinMOS 8-in-1card reader/writer, because it's not recommended to frequently insert/remove your card into/from the N6230. Bør eg la MMC-kortet ligga i fred, altså? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kjenner nokon til at n6230 kan feile om MMC-kortet ofte vert tatt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå