Petterahl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvordan vil dette lyset lyse i dette kabinettet, med dette vinduet? Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm det har vel ikke så mye og si hvordan kabinett du bruker... men en kompis av meg har de neon lysene... det blir et aqua farge av det... det blir ikke helt blått slik som denne blir Off topic :personlige mening er at du burde kjøpe de ifra komplett... de ser kulest ut!! Kult kabinett.. jeg har akkurat likens Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kjøp heller katoder eller neonlys fra microplex! Slike i den fargen du vil ha... Men husk: for to katoder må du ha en Inverter Hvordan det vil se ut må du nesten bestemme etter din egen smak! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 konklusjon (min i allefall) 4 stk Blå eller annen farge katoder 55 spenn uanset lengde max 30 cm 2 stk invertere 65 spenn for en en i alle sidene på kabbinettet (ville gått for midi tårn jeg da menne) du vill ikke skjønne hvor masse slit det er og ha BIG tower eller maxi tårn ect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå