LotuZ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, jeg har da altså en samsung E-700, så bare lurte jeg på hvordan jeg kan ta bildene over til dataen Må jeg bruke noen ledninger, eller? Og hvor kan jeg evt få tak i dem? takker får alle svar! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du ikke har datakabel så kan du jo f.eks sende bildene til din mail via mms. Det er gratis nå i helga så det billigste måten akkurat nå. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du ikke har datakabel så kan du jo f.eks sende bildene til din mail via mms. Det er gratis nå i helga så det billigste måten akkurat nå. hmmm... jeg har prøvd det en gang men da gikk det ikke så bra så jeg hadde håpet på en slags ledning som jeg kan koble i en USB port f.eks? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvorfor gikk ikke det så bra? Skal jo gå bra det. Du kan jo se på mobilsentrum.no om de har noe datatilbehør til din E700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå