dessessop Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kva med Gunnar Gorbatsjov? Varg Vikernes er jo eit namn som vil bli godt motat i indremisjonen. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Pus Lara eller Tara Akira men det kommer som folk har sagt her, helt ann på åssen hund det er. personlig synes jeg er det litt festlig å kalle hunden noe som ikke passer helt.. hvis det er en stor hund: "små" navn og omvendt. "Dette er hunden min Chippy: *vise frem stor rottweiler*" liksom. blir mye med morro da. Ev. Brutus som feks kan være en bitteliten selvskapshund Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 De jeg har hatt: Punky Pan Stegg Toya Zenta Adhd Sippo Tom Jerry Pøkk Grom Keino Zorro Liz Chico Driver du et slakteri eller noe ? Så mange hunder rekker man jo knapt å ha i løpet av et helt liv! Er ikke unormalt å ha en god del bikkjer når man driver med snørekjøring.. Er jo en god del folk der ute som har 50++ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Oliva-Petronella Guldbjørg Dagros Elvira Maud Angelica Siw Ingjerd-Lill Rita-Hildegard Flodbjørg Larsine Fredmøy Pus Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kongle! Enkelt og genialt navn Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Det er navn til ei schæfer tispe. finn et navn som passer til den type bikkje. Takker for alle svar PS: Må ha et navn innen Lørdeg 26 juni Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 naboen har en kjempe grei hund, den hetter bånny/bonny/bonni, husker ikke helt. det er en sauehund (svart og kvit, passlig størelse) He he... det er så kult å se hvordan spørsmålene sklir ut her på forumet... "Navn på bikkje?": ..."Naboen har en kjempegrei hund......" No offence.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Til schæfer tispe? -Ulva -Lobita (hun ulv på spansk) -Bonita (vakker på spansk) -Santa(na) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har akkurat fått hund... Den heter Ronja... http://welshcorgi.com/palmetto/TN_Bunnyface.jpg Hva med ''Lutta''? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nåh... Hva ble det? (navnet altså) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 han sier det er til ei jentehund da...! Lassie var en jente (tispe) hund. Dog "spilt" av en hanne Nei. det er motsatt. Altså lassie var en gutt i serien men ble spilt av tisper. Du har vel antageligvis ikke sett episoden der Lassie fikk valper... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg syns nå forslaget mitt var uvanlig bra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Siden det er en tispe burde hun hete felleshullet! Genialt navn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du har vel antageligvis ikke sett episoden der Lassie fikk valper... hmm det har eg ikke. *google litt* Edit: Jepp det stemmer. I'm amazed that Lassie pulled off those weekly feats of derring-do. How confusing it must have been. First, they kept calling "Lassie, come here, girl" when the dog was, in fact, a male. Actually, six of them all trained by Rudd Weatherwax. Endret 15. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå