Gå til innhold

dual tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg liker å sitte i sofaen.. Men pc`en er jo 3 meter unna.. Det er så kjipt å reise seg om man skal bytte sang og slikt i winamp.

Har tråløst tastatur, men dette er helt håpløst å bruke til vanlig. men det kunne funket fint som en kjekk "liten" fjernkontroll.

Har et vanlig ps/2 tastur som jeg bruker..

Er det mulig å bruke en ps/2=>Usb overgang og koble til TO tastaturer på en gang, eller vil dette skape en krasj av noe slag? :roll:

Vet det går ann å bruke dual MUS, så hvorfor ikke tastatur? :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker fint det. Hadde en episode på skolen, hvor pc'ne står "rygg mot rygg"

Plugga i et PS/2 tastatur på motpartens pc (usb tastatur fra før av).

Kan tro han fikk sjokk når word snakka til han :D

:laugh:

den er grei.. da skaffer jeg meg en overgang... så er all mitt strev for å skifte sang over :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du bare skal bruke den til å bytta sang og sånne enkle ting så kan du jo like gjerne skaffe en fjernkontroll

har såklart tenkt tanken, men j eg har aldri sett noen som er så billig.. (aldri lett heller da :p )

Kanskje jeg kan kjøpe den i stede :)

får se om jeg tar meg råd.. Har litt lite penger for tiden

:roll:

Lenke til kommentar

Den ATi-kontrollen er faktisk genial. Alle funksjoner du kunne drømme om finnes på den. Bruker den selv når jeg sitter i sofaen og ser film fra pc'en (såpass lat at jeg ikke gidder å gå helt bort til pc'en for å sette på pause og slikt ;) ).

Rekkevidden er også god, og at du kan styre muse-pekeren med den er bare helt rått.

Anbefales til late mennesker (som meg) :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...