Axentrix Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg liker å sitte i sofaen.. Men pc`en er jo 3 meter unna.. Det er så kjipt å reise seg om man skal bytte sang og slikt i winamp. Har tråløst tastatur, men dette er helt håpløst å bruke til vanlig. men det kunne funket fint som en kjekk "liten" fjernkontroll. Har et vanlig ps/2 tastur som jeg bruker.. Er det mulig å bruke en ps/2=>Usb overgang og koble til TO tastaturer på en gang, eller vil dette skape en krasj av noe slag? Vet det går ann å bruke dual MUS, så hvorfor ikke tastatur? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Funker fint det. Hadde en episode på skolen, hvor pc'ne står "rygg mot rygg" Plugga i et PS/2 tastatur på motpartens pc (usb tastatur fra før av). Kan tro han fikk sjokk når word snakka til han Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Funker fint det. Hadde en episode på skolen, hvor pc'ne står "rygg mot rygg"Plugga i et PS/2 tastatur på motpartens pc (usb tastatur fra før av). Kan tro han fikk sjokk når word snakka til han den er grei.. da skaffer jeg meg en overgang... så er all mitt strev for å skifte sang over Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du bare skal bruke den til å bytta sang og sånne enkle ting så kan du jo like gjerne skaffe en fjernkontroll Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du bare skal bruke den til å bytta sang og sånne enkle ting så kan du jo like gjerne skaffe en fjernkontroll har såklart tenkt tanken, men j eg har aldri sett noen som er så billig.. (aldri lett heller da ) Kanskje jeg kan kjøpe den i stede får se om jeg tar meg råd.. Har litt lite penger for tiden Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Den ATi-kontrollen er faktisk genial. Alle funksjoner du kunne drømme om finnes på den. Bruker den selv når jeg sitter i sofaen og ser film fra pc'en (såpass lat at jeg ikke gidder å gå helt bort til pc'en for å sette på pause og slikt ). Rekkevidden er også god, og at du kan styre muse-pekeren med den er bare helt rått. Anbefales til late mennesker (som meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå