Gå til innhold

Dårlig 3dmark

Griffin

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg et Gainward GF3 Ti/500 TV 128MB DDR skjermkort. Kjørte 3dmark 2001 SE og klarte den enorme summen av 3348 3dmark. Når jeg har lest gjennom hva andre har fått med Ti200-kort (6000-7000) så synes jeg dette kan virke litt lite. Har lasta ned siste Detonator driveren fra Nvidia.com og kjørt denne. Ellers har jeg DirectX 8.1. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene funker bra de. Jeg har installert driverne som følger med kortet. Men jeg får opp en feilmelding når jeg starter maskinen. "RUNDLL : Feil i NvQTwk Manglende oppføring NvCplDaemon" Kan det ha noe med saken å gjøre. Noen som kanskje vet hva det betyr og hva jeg gjør for å fjerne det?

Lenke til kommentar

det var lite, har du installert VIA4-in-1 driverne?

disablet v-sync?

------------------

Shuttle AK31 v.3.1

XP1800@2000+ (141x12@1,85v)

PoV Geforce3 ti200 128DDR@220/500 (maxet ut coolbits)

Apacer Original 256mb DDR

2stk IBM varmemaskiner og Grusknusere

8255 i 3dmark 2001se

Lenke til kommentar

Hei!

Feilmeldingen din har jeg fått også. Jeg har kort som i sigg'en min, og jeg drev lenge på for å finne de optimale driverne. Jeg brukte først de originale driverne til skjermkortet, men de gav meg bare 1900 (!) 3dmarks. Så brukte jeg nVidia Detonator driverne og da ble 3dmarksen god men utrolig nok hakka det i mange spill, og til og med lyden ble "screwed up" (!).

Men så prøvde jeg de oppdaterte driverne fra Abit og da gikk alt mye bedre (også overklokking).

Feilmeldingen din får jeg faktisk fortsatt, men min gode venn i tykt og tynt, Advertising Killer tar seg av denne feilmeldingspopupen. Jeg tror egentlig at den ikke betyr noen ting.

Du bør kanskje prøve en annen benchmark. Det kan som sagt være forskjell mellom ytelse i benchmark og i spill (tilgi meg om jeg tar feil her) og omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...