thomie6600 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Lurte bare på om folk kunne liste opp hvilke sikkerhetsprogrammer de brukte. Grunnen er fordi jeg tror jeg trenger et prog som kan fungere som firewall på nettverket... Det eneste jeg bruker nå er: AV:Norton Systemworks (ikke Internet Security) Firewall: Ingen Endret 13. juni 2004 av thomie6600 Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker Norton Internet Security... Om du kun trenger en firewall anbefaler jeg deg ZoneAlarm... Firewall'en deres er gratis, og når jeg brukte den før, var jeg godt fornøyd med den... Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Har hørt at både zonalarm og Norton internet security forhindrer deg i å bruke fildelingsprogram (emule, kazaa, osv).... Stemmer dette? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 eg bruker norton antivirus, sygate firewall (gratis versjon), adaware, spybot og spywareblaster. eg har tidlegare brukt zonealarm pro, den er veldig bra. eg har og brukt norton internett sec. eg hadde ikkje noko problem med å bruke fildelingsprogram med dei brannmurane. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Trend PcCillin 2004. Antivirus og helt greit firewall. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 avg antivirus sjekkar virus på mail zonealarm som brannmur (kan i enkelte tilfelle blokkere fildelingsprogram) housecall onlinesjekken som hovedkontroll for virus ein sjelden gong Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Bruker: Antivirus: Nod32 Firewall: Outpost Annet: SpyBot Når det gjelder Firewall på nettverk, så tror jeg at du må ha en egen firewall, eller la internett-tilkoblingen din gå gjennom en PC med firewall?, men det er det sikker andre som kan svare på? Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 PC-Cillin rocker sikkelig. kan enkelt både spærre og tillate program som du selv ønsker det. og bruker mindre maskinressurser enn de andre programmene. iallefall etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker: Antivirus: NOD32 Firewall: Ingen Annet: Ad-ware, SpyBot og The Cleaner Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg bruker: antivirus: Avast! Home Edition (gratis) Firwall: ingen, venter på service pack 2 Portblokker: AnalogX Portblocker Nettleser: Firefox, slipper alle disse Internet Explorer exploits Annet: Stinger, Cwshredder Endret 23. juni 2004 av Grokster Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Her er min "mur" mot inntrenger. antivirus:nod32 firewall:sygate annet:ad-aware Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 NOD32 antivirus Outpost brannmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå