Demonfudge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) ...maybe... Haha, ikke tving meg til å logge på Torstein Master Marksman faktisk... og NP, NA... I dag har jeg faktisk vært i Anc hele dagen.. fordi jeg var overt en stund, så skulle jeg bli covert.. Men det skjedde aldri.. Rakk å dø 4 ganger da Endret 23. juli 2004 av Volcov Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 vi i Stormtrooper Detatchment Epsilon pleier å rense Anchorhead for rebels noen ganger i uken.. skal se om jeg får lagt opp en film senere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sinnsykt irriterende når du prøver å komme deg fra klone senteret til kantina.... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) SWG pics tatt av meg ikkeno spennende egentlig men du ser en escape pod på corellia bildene corellia bildene er tatt på farstar serveren lager litt liv her Endret 3. august 2004 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå