Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Her er noen bilder fra min lille trial.... Lurer på om jeg skal anskaffe meg spillet Sharnaff hunting Sør for Coronet: Ikke så morsomt å ha med en Jedi på Sharnaff hunting... Hun stjeler jo all XP'n (navn sensurert): Her ser du hvor innpåsliten folk blir i baren etter en lang dag med XP grinding... Æsj... (det hører med til historien at jeg løp ut døra straks etter dette bildet ble tatt): Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Close-up screen av characteren min Jeg og gjengen Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nye bilder! Imperiets svar på Boba Fett? Ingame-kona mi Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Peter Pan? Har Tingeling(Bug) vært på færdet? Og portrett av Avataren min med Tatooines to måner i bakgrunnen Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg og 5 andre guildmates bestemte oss for og ta en aldri så liten jedi hunt Vi tracet Jenyah til Dathomir og hev oss på swoopen etter 10min ser vi henne på en speederbike, det første hun gjør er og ta en sving og begynner og kjøre mot nettopp VANN(fordi vi ikke kan angripe de i vann) Der sirkler hun rundt til vi får besøk av 5-6 andre jedier...... Jenyah overlevde men vi tar henne snart Her er noen screens: .. .. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har du en logg fra den hunten? :!: Skulle vært der jeg og Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) dessverre myko. Btw 1 time før drepte vi en annen jedi Ikke jeg som har tatt det her... Endret 20. juli 2004 av Sliff Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Den hunten som vi tok på gynxz var fin heh ..synd at hun som alle andre jedis begynte å løpe fra oss. Hun døde noen få sekunder etter at hun hadde begynt å løpe. Liker ikke de jedine som blir fort tatt...lite action. Just to say..Ocoasro er meg Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Eeek jeg er på bildene jo. Llazarus Her er et fint et fra en av Jedi huntene våres. Fin Jedi Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hva f... Force master, så tok dere han når dere var kun 3-4 spillere? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ja. Man leker ikke butikk vet du Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Eeek jeg er på bildene jo. Llazarus Her er et fint et fra en av Jedi huntene våres. Fin Jedi Åhhhh! Alexandros!! Han er så sinnsykt irriterende /applaud MATIC Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Eeek jeg er på bildene jo. Llazarus Her er et fint et fra en av Jedi huntene våres. Fin Jedi Åhhhh! Alexandros!! Han er så sinnsykt irriterende /applaud MATIC der er jeg så sinnsykt enig verste Whiner ever Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Det kom flere også da Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Ahh fin hunt det med alexandros :!: Fikk vel 2-300 imp points og av å drepe de rebelsa som prøvde og hjelpe han Endret 22. juli 2004 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ahh fin hunt det med alexandros :!: Fikk vel 2-300 imp points og av å drepe de rebelsa som prøvde og hjelpe han Ocoasro? Btw Volcov du vil ikke bli med "gank" squaden til MATIC på jedi hunt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Btw Volcov du vil ikke bli med "gank" squaden til MATIC på jedi hunt? /nods Joda.. er reb nå da men.. Men dere vil vel ikke drepe meg hehehehehehe Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Btw Volcov du vil ikke bli med "gank" squaden til MATIC på jedi hunt? /nods Joda.. er reb nå da men.. Men dere vil vel ikke drepe meg hehehehehehe ...maybe... Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Btw Volcov du vil ikke bli med "gank" squaden til MATIC på jedi hunt? /nods Joda.. er reb nå da men.. Men dere vil vel ikke drepe meg hehehehehehe ...maybe... Lycan kan bare prøve seg Da kommer jeg og tar han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå