allyse Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Kult om noen poster noen ingame bilder Her er jeg og venter på en gjeng rebeller. Jeg lokker, mens en del hundre imperials står utenfor synsvinklen. De rebellene får/fikk DEN overraskelen gitt btw. pga å beskytte noen jedier i guilden måtte jeg sensurere Endret 13. juni 2004 av allyse Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) litt off topic: hvorfor skal jediene ha beskyttelse, jeg bodde i en jedi by før, men tenkte ikke på å spørre hvorfor, nå er byen borte, det samme er jediene(de forsvannt over natta, med meg, ordføreren og noen til som var igjen, har ikke hørt fra dem siden noen som kan svare meg??? ingame bilde (den gamle jedi byen) edit: ingame bilder kommer fra meg senere i dag.. Endret 14. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kult om noen poster noen ingame bilder Her er jeg og venter på en gjeng rebeller. Jeg lokker, mens en del hundre imperials står utenfor synsvinklen. De rebellene får/fikk DEN overraskelen gitt btw. pga å beskytte noen jedier i guilden måtte jeg sensurere Har en hel haug ingame-bilder hjemme, skal prøve å få lagt de ut senere. Unnskyld at jeg spør, men PvPer du ubuffa og uten noe ferdigheter? Du kan umulig vare lenge uten det? Ser på kommandolinjen din at du ikke engang har intimdate på den... Hvilken server spiller du på? Endret 14. juni 2004 av BenSin Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Her er som lovet et par ingamebilder, tatt fra TC2 (jedi og MBH testing) i går natt. http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=83980 http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=83981 Siste viser en Giant Canyon Krayt i Theed, noe som normalt ikke skal skje. Utviklerne spawner alt som er av high-end mobs i theed og coronet for at jediene skal få noe å bryne seg på. http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=83982 Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Unnskyld at jeg spør, men PvPer du ubuffa og uten noe ferdigheter? Du kan umulig vare lenge uten det? Ser på kommandolinjen din at du ikke engang har intimdate på den... Hvilken server spiller du på? Det siste der var staging bare. Jeg har 6 andre kommandolinjer. hadde bare rolla up fordi jeg hadde en macro som løp litt løpsk . Jo var buffa på hele HAM baren. 3000 på mind og 3000 på resten om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Unnskyld at jeg spør, men PvPer du ubuffa og uten noe ferdigheter? Du kan umulig vare lenge uten det? Ser på kommandolinjen din at du ikke engang har intimdate på den... Hvilken server spiller du på? Det siste der var staging bare. Jeg har 6 andre kommandolinjer. hadde bare rolla up fordi jeg hadde en macro som løp litt løpsk . Jo var buffa på hele HAM baren. 3000 på mind og 3000 på resten om jeg husker korrekt. Ifølge bildet ditt husker du feil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hvorfor bare ikke fjerne HUD før dere tar bildet? "H" er standardknappen Endret 14. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor bare ikke fjerne HUD før dere tar bildet? "H" er standardknappen ctrl-shift-h heter det. <Trykker du H skriver du en H. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kommer ann på tastesettet ditt. Da jeg spilte bare trykket jeg H Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) her er jeg sammen med det typen som har kjøpt mest fra meg, jeg har sensurert begge, de er jedi, og vil som vanelig forbli skjult ps jeg har tjent 1 000 000 på den ene den siste dagen Endret 17. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ifølge bildet ditt husker du feil. I følge bildet ja.. Og som sagt staging buffen var over. For info. master doctor buff, entertainer buff og brandy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kom med noen bilder da folkens, det er jo bare 3 stk her..... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 her er jeg sammen med det typen som har kjøpt mest fra meg,ps jeg har tjent 1 000 000 på den ene den siste dagen Alikevel løper du rundt i chintin-armor? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ifølge bildet ditt husker du feil. I følge bildet ja.. Og som sagt staging buffen var over. For info. master doctor buff, entertainer buff og brandy hva betyr "staging"? Hvorfor er du ugrouped hvis du er med på et raid med "en del hundre" stk? Endret 21. juni 2004 av BenSin Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 her er jeg sammen med det typen som har kjøpt mest fra meg,ps jeg har tjent 1 000 000 på den ene den siste dagen Alikevel løper du rundt i chintin-armor? er flere grunner til det... 1. den composite armoren fikk jeg av en type, hadde ingen planer om å skaffe meg slik armor 2. det der dyrt (eller?) 3. det er noe jeg mangler for å få det på meg(energy eller noe slikt) jeg har max med det jeg har på nå... 4. jeg sloss ikke, jeg har dårlig våpen, så hvorfor skal jeg ha bra armor?? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 her er jeg sammen med det typen som har kjøpt mest fra meg,ps jeg har tjent 1 000 000 på den ene den siste dagen Alikevel løper du rundt i chintin-armor? er flere grunner til det... 1. den composite armoren fikk jeg av en type, hadde ingen planer om å skaffe meg slik armor 2. det der dyrt (eller?) 3. det er noe jeg mangler for å få det på meg(energy eller noe slikt) jeg har max med det jeg har på nå... 4. jeg sloss ikke, jeg har dårlig våpen, så hvorfor skal jeg ha bra armor?? 2. Nå vet jeg ikke hvilken server du spiller på, men på farstar får du fint sett til 200K. 3: Composite har høy encubrance, du vil som oftest trenge både doc. buffs og en brandy for å få på alt. Jeg slåss aldri uten buffs, og du trenger ikke mer enn 2000 eller noe i buffs før du ikke bruker health / action ved spamming av specials. Med to brandy (+800 mind / focus willpower) og en canape kan du uten problemer spamme specials uten å bruke noe som helst HAM. 4. Bare å kjøpe bedre våpen hvis de du har er dårlige. Let etter WS med +12 exp. points og en master smuggler til å slice for deg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 joda... får ett sett til 100k hvis jeg vil... men jeg vil ha kvalitet... får poste ett bilde, den tingen du ser der er BARE crystals, det er en hodet til en drage... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 joda...får ett sett til 100k hvis jeg vil... men jeg vil ha kvalitet... får poste ett bilde, den tingen du ser der er BARE crystals, det er en hodet til en drage... Crystals refinement packs tenker jeg? Lagd av en jedi altså. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 det er noen slike der ja, men de fleste er vanelige crystals... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Får vel slenge opp halehuet mitt jeg og da note: dette er ikke et bilde av twileken jeg har på Eclipse, dette er twileken jeg har på FarStar, men de er ellers nesten helt like =) ps: jeg er den blå, den oransje er en *host*bekjent edit: Bilde av halehuet på eclipse! bedriver litt fiskeri Endret 23. juni 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå