Hjelmn Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Bra at det er flere enn meg som irriterer seg over skrivefeil på forumet! Du er ikke alene Dere er så absolutt ikke alene Lenke til kommentar
Shader Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Bra at det er flere enn meg som irriterer seg over skrivefeil på forumet! Du er ikke alene Dere er så absolutt ikke alene Nei! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 irriterer meg over mine manglende kunnskaper innenfor faget norsk bokmål Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Bra at det er flere enn meg som irriterer seg over skrivefeil på forumet! Du er ikke alene Dere er så absolutt ikke alene Nei! Dere er ikke alene , ned med HVEM ! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 irriterer meg over mine manglende kunnskaper innenfor faget norsk bokmål Trenger du ikke ta så tungt, det er flere enn deg her på forumet som mangler kunnskaper der Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Nå ja, jeg synes nesten at ord delings feil er mer irriterende... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Denne ser iallefall ganske bra ut.. Ikke på markedet enda da.. Du vet vel at det er ulovlig å stjele deler fra fly motorer Det er noe av det sykeste jeg har sett Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Nå ja, jeg synes nesten at ord delings feil er mer irriterende... Orddelingsfeil, ikke ord delings feil... Men det var kanskje meningen...? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 Det er nok at _en_ påpeker at personern har gjort en skrivefeil, vi trenger ikke 1000 personer som hakker ned på en bruker pga han har gjort en skrivefeil. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 Det er nok at _en_ påpeker at personern har gjort en skrivefeil, vi trenger ikke 1000 personer som hakker ned på en bruker pga han har gjort en skrivefeil. Vi/jeg hakket da ikke på _en_ bruker, jeg presiserte bare at jeg og irriterte meg over slike feil. Dessuten, om flere påpeker misnøye over "hvem" bruken når det kanskje bedre gjennom... Og da blir det mindre feil å klage på? Mao, mindre klaging å klage på? Beklager for ot(måtte bare svare), men jeg slutter her jeg før b-real finner advarselsknappen. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Begynner ikke dette å bli litt offtopic? EDIT: Post 100 Endret 18. juni 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 Vill anbefale Swiftech MCX462V på det varmeste - har den gamle versjonen selv og er superfornøyd med den Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 Siden ingen andre svarer på topic lengre er det vel på tide at noen gjør det. Her er en test av Swiftech MCX462V. Den er sammenlignet med Thermalright SLK-900 litt lenger ute i testen. http://www.pcabusers.com/reviews/swiftech/mcx462v/p1.html Merk at temperaturen er i farenheit og ikke celcius. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Thermalright SP-97 er vel den beste av kjølerne til Thermalright, og da er det ikke mange som er bedre enn den hvertfall. Fordelen er at den festes i hullene i HK med en monteringsplate, så du slipper de slaskete festene i cpu-sokkelen. Har bestilt en slik selv, men Netconnection er litt treige Dessuten: Diskusjon om skrivefeil/degenerering av det norske språk osv. hører hjemme et annet sted. Endret 18. juni 2004 av Jalladoode Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 Dessuten: Diskusjon om skrivefeil/degenerering av det norske språk osv. hører hjemme et annet sted. Helt enig, det er nok å nevne det en gang Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2004 tror nå at min neste kjøler blir Thermalright SP-97! thx for alle som holdt seg til topic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå