Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvilken av disse kjølerene skal jeg velge ?

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva med SP-94

Du får bare ta meg på ordet, men den har blitt kåret av flere til den absolutt beste kjøleribba.

Jeg kommer selv til å velge den Swiftech'n om litt. Den har en veldig bra form som effektivt blir kvitt varme, pluss at man kan, med adapter, sette på en 120mm vifte. Sier ikke at man IKKE kan det med de andre, men får å gjøre det må man komme med noe hjemmelaget for å støtte det, og det er ikke enkelt for alle.

Lenke til kommentar
Men hva med SP-94

Du får bare ta meg på ordet, men den har blitt kåret av flere til den absolutt beste kjøleribba.

Jeg kommer selv til å velge den Swiftech'n om litt. Den har en veldig bra form som effektivt blir kvitt varme, pluss at man kan, med adapter, sette på en 120mm vifte. Sier ikke at man IKKE kan det med de andre, men får å gjøre det må man komme med noe hjemmelaget for å støtte det, og det er ikke enkelt for alle.

passer den til amd da ?

Lenke til kommentar
Men hva med SP-94

passer den til amd da ?

De har SP-97 på Netconnection, den passer til AMD. SLK-900 (som jeg har) skal vist være hakket vassere enn Swiftech sin svære kjøler, men SP-97 skal være litt bedre enn SLK-900 på grunn av de greierne på siden. Uansett SLK-900 er en konge kjøler :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...