Gå til innhold

Duger denne Til Spilling og eventuel klokking?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 21" Skjerm og høytalere..OS har jeg liggende fra den gammle pc'en

Er det MS XP du har liggende?... isåfall vil jeg minne deg på at XP kun kan aktiveres en gang... dvs. at dersom du har flere pc'r så kan du kun bruke den kopien av xp på en enkelt maskin... Og med mindre du har en hacka versjon av xp så må du nok ha med xp i beregninga di ;)

d er bare bullshit!, åssen skal winXP cdn vite at den allerede har blitt brukt?...

Og hvis den i teorien sjekker dette opp så trekk ut nettverkskabrelen eller har kanskje CDn innebygd tråløst sender som sender forespørsel til :devil: selv..

nei du trenger IKKE ny winxp! omg

Lenke til kommentar

Jeg har en 21" Skjerm og høytalere..OS har jeg liggende fra den gammle pc'en

Er det MS XP du har liggende?... isåfall vil jeg minne deg på at XP kun kan aktiveres en gang... dvs. at dersom du har flere pc'r så kan du kun bruke den kopien av xp på en enkelt maskin... Og med mindre du har en hacka versjon av xp så må du nok ha med xp i beregninga di ;)

d er bare bullshit!, åssen skal winXP cdn vite at den allerede har blitt brukt?...

Og hvis den i teorien sjekker dette opp så trekk ut nettverkskabrelen eller har kanskje CDn innebygd tråløst sender som sender forespørsel til :devil: selv..

nei du trenger IKKE ny winxp! omg

hehe ;) er fullstendig klar over det ;) men sannheten er att jeg bare låner en brent Xp proffesional cd av en kamerat :thumbup: gidder ikke å sløse så mye med pengene heller..koster jo over 1000kr for det :wee::hrm:

Lenke til kommentar

Prøvde å få aktivert XP 2 ganger... hadde det bare på 1 maskin om gangen, men jeg fikk ikke aktivert.... ringte til kundeservice og de sa at jeg kun kunne bruke XP på en maskin, så hvis jeg fikk en ny pc, måtte jeg skaffe meg en ny kopi av XP...

Lenke til kommentar

Når en innstallerer XP så vil det gå helt fint, men når en kommer inn i windows vil du få en melding om 30dagers frist til aktivering... denne aktiveringen foregår via internett eller telefon. Du kan da kun aktivere en XP kode en gang... hvordan dette blir lagret på den pc'n du har aktivert det på veit jeg ikke... du trenger kun og aktivere XP en gang på en pc...

Lenke til kommentar
Når en innstallerer XP så vil det gå helt fint, men når en kommer inn i windows vil du få en melding om 30dagers frist til aktivering... denne aktiveringen foregår via internett eller telefon. Du kan da kun aktivere en XP kode en gang... hvordan dette blir lagret på den pc'n du har aktivert det på veit jeg ikke... du trenger kun og aktivere XP en gang på en pc...

OEM trenger ikke aktivering.

Lenke til kommentar

Jeg ser på ny maskin og ser at dette oppsettet virker fornuftig. Men jeg vil legge litt mer penger i å få en mer stillegående pc. så WD er ut,( har det nå og jeg greier ikke flyhangar på rommet lenger)

Hva med PSU er det noe som bråker mindre enn den som ligger i oppsettet?

Jeg har et waterchill system på den gamle nå, og håper å kunne ta med meg dette til socket 754, er det mulig?

Er det noen andre komponenter jeg bør tenke på iforhold til støy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...